  • 21. Data: 2012-03-29 21:18:01
    Temat: Re: Nowy mBank
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:xn0hw6h8h4rjjad000@news.gazeta.pl...

    > Noooo ja to się nie mogę doczekać, aż zamiast normalnego logowania będę
    > mógł wejść do mbąku podłaczajac doń swoje konto na fb...

    E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz ;)
    - najwyzej trafi na wiocha.pl :D

  • 22. Data: 2012-03-29 21:45:08
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Waldek wrote:

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz ;)
    > - najwyzej trafi na wiocha.pl :D

    "Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
    kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"

    7 osób lubi to / 2 komentarze

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2012-03-29 22:44:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > "Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
    > kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"
    >
    > 7 osób lubi to / 2 komentarze

    Siema, brawo ziom. Skroiles jakiego drecha ?
    - JP na 100%

    Narka ;)

  • 24. Data: 2012-03-30 10:34:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 19:45:08 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

    > "Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
    > kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"
    >
    > 7 osób lubi to / 2 komentarze

    Tak to lipa raczej tak bym to widział:

    "Jan Kowalski po raz kolejny nie spłacił kwoty minimalnej od zadłużenia
    na swojej kk i aktualnie jego stan zadłużenia wynosi 7k zł"

    15 osób lubi to

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2012-03-30 15:41:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    xbartx wrote:

    > Tak to lipa raczej tak bym to widział:
    >
    > "Jan Kowalski po raz kolejny nie spłacił kwoty minimalnej od
    > zadłużenia na swojej kk i aktualnie jego stan zadłużenia wynosi 7k zł"

    > 15 osób lubi to

    mBank i 14 innych osób lubi to

    :>

    --