  • 1. Data: 2002-12-20 17:46:58
    Temat: Nowy serwis internetowy BGŻ
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pod adresem www.bgz.pl dostępny jest nowy serwis internetowy Banku
    Gospodarki Żywnościowej S.A. Uruchomienie serwisu jest kolejnym
    krokiem przybliżającym budowę zintegrowanego systemu internetowego
    BGŻ. Serwis powstał dzięki współpracy banku z firmą e-point.

    Serwis nawiązuje swoją stylistyką do nowego wizerunku banku. Efekt ten
    osiągnięto m.in. dzięki bardziej przejrzystemu i nowoczesnemu
    interface'owi użytkownika. Główne menu nawigacyjne zostało umieszczone
    w centralnej części ekranu, natomiast podstawową treść serwisu
    podzielono na trzy funkcjonalne części. Odpowiadają one głównym grupom
    klientów, do których bank adresuje swoją ofertę, tj. do klientów
    indywidualnych, firm oraz instytucji
    i osób związanych z sektorem rolno-spożywczym.
    Nowoczesność serwisu BGŻ to nie tylko grafika, ale przede wszystkim
    aktualność informacji. Gwarantuje ją zastosowana platforma software'
    owa, pozwalająca osobom odpowiedzialnym za zarządzanie treścią serwisu
    w krótkim czasie wprowadzać, edytować lub kasować dowolne informacje.
    Osiągnąć wysoką funkcjonalność udało się dzięki logicznemu układowi
    treści, który pozwala na intuicyjne odnajdywanie informacji, jak
    również poprzez zastosowane aplikacje. Służy temu m.in. wyszukiwarka
    wewnętrznych dokumentów, umożliwiająca przeszukiwanie zasobów
    informacyjnych systemu wg wpisanych słów.
    Nowy serwis zawiera także wiele innych ułatwień i nowości dla
    użytkowników - np. system pomocy, słownik terminów bankowych i
    finansowych, kalkulatory walutowe
    i kredytowe, aktualne kursy walut, a także kompendium praktycznych
    informacji o banku (m.in. adresy placówek i bankomatów).

    W najbliższym czasie bank planuje stworzyć elektroniczny biuletyn z
    informacjami dotyczącymi oferty produktowej BGŻ (wraz z linkami do
    poszczególnych stron serwisu). Będzie on rozsyłany do klientów banku
    oraz osób niezarejestrowanych w serwisie. Dzięki osobnej aplikacji
    adresowanej do dziennikarzy, także przedstawiciele mediów uzyskają
    dodatkową możliwość kontaktu z bankiem.
    Nowością serwisu jest dział "Rozrywka" zawierający m.in. gry
    interaktywne, logo banku na telefon komórkowy oraz kartki
    okolicznościowe wysyłane e-mailem.
    za BP BGZ

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-20 17:51:01
    Temat: Re: Nowy serwis internetowy BGŻ
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:atvl0k$t6d$1@news.onet.pl...
> [...]
    > krokiem przybliżającym budowę zintegrowanego systemu internetowego
    > BGŻ. Serwis powstał dzięki współpracy banku z firmą e-point.
    [.............

    ciekawe ile e-point wziął za to pieniędzy :))))
    bo chyba nie za dużo pracy kosztowało ich zmiana grafiki i treści w
    mechanizmach zastosowanych w WBK :))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-21 13:54:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jest lepiej czy gorzej??
    Bo wcześniej było bardzo dobrze, tylko wyciągi były do bani (bardziej
    skąpe nawet niż te mBankowe).

  • 4. Data: 2002-12-23 09:39:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > Jest lepiej czy gorzej??
    > Bo wcześniej było bardzo dobrze, tylko wyciągi były do bani (bardziej
    > skąpe nawet niż te mBankowe).

    jesli chodzi o samo e-Integrum to nic sie nie zmienilo - to tylko zmiana
    stron bankowch
    Zmienilo sie o tyle, ze odebralem dzis 2 maile z alarmami ze mam saldo ZERO
    chociaz e-Integrum pokazuje ponad 500zl - czekam wlasnie na odpowiedz o co
    tu chodzi
    *** blad ***