  • 1. Data: 2011-08-23 11:20:11
    Temat: Nowy, zupełnie inny niż wszystkie dotąd, blog o bankowości
    Od: " Automatyka Bankowa" <a...@g...pl>

    Witam,

    Zapraszam serdecznie na nowy blog o bankowości -
    http://www.automatykabankowa.pl. Blog skupia się na przekazywaniu informacji o
    nowoczesnych technologiach, rozwiązaniach i sposobach obsługi klientów bankowych.

    Będąc od kilkunastu lat związany z usługami dla sektora bankowo finansowego,
    widzę, że wiedza bankowców w Polsce w tym zakresie często jest niepełna.
    Doszedłem do wniosku, że warto pokazać ile jeszcze da się na tym polu zrobić.
    A mam przekonanie, że można zrobić bardzo dużo, z ogromną korzyścią zarówno
    dla klientów jak i dla banków.
    Część wpisów skierowana jest raczej do samych bankowców, ale myślę, że
    przynajmniej niektóre z nich mogą również zainteresować klientów banków. Taki
    właśnie charakter ma ostatni wpis, przyznaję, że trochę prowokacyjny ;-):
    http://www.automatykabankowa.pl/czy-juz-wkrotce-wiec
    zorami-zamiast-w-pubach-bedziemy-sie-bawic-w-placowk
    ach-bankowych/

    Tak jak wspomniałem, jestem związany z branżą dostaw produktów i usług dla
    banków, ale BARDZO się staram, żeby blog miał charakter czysto informacyjny i
    zupełnie niekomercyjny.

    Krzysztof