  • Data: 2002-09-22 19:31:02
    Temat: O SPAMie [Re: UWAGA ! na kredyty w VOLKSWAGEN BANK !!!]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grisza" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:aml56s$i8t$1@news2.tpi.pl...

    > w wolnym tłumaczeniu: "seryjnie wysyłana wiadomość reklamowa" - z mojej
    > strony EOT.

    Panowie,
    mam nadzieje, ze moj post bedzie ostatni w tym watku ;). Cytat i link :)

    Skad sie wzial ten caly SPAM?

    <cite>
    Słowo "spam" pochodzi ze skeczu grupy Monty Pythona, dziejącego się w
    kawiarni studia telewizyjnego. Słowo "spam" występuje tam po każdym
    produkcie wymienianym w menu. Właściwie prawie cały dialog składa się, ze
    słowa spam: "Well, we have spam, tomato & spam, egg & spam, bacon & spam...
    spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam, spam and spam.".
    Dość dobrze symbolizuje to wygląd skrzynek pocztowych zasypywanych przez
    spam.
    </cite>

    Czym jest SPAM?
    <cite>