eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOF Konto optymalne - warunkiOF Konto optymalne - warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 29 Jun 2010 17:20:28 +0200
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: OF Konto optymalne - warunki
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4c2a0f3a$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.170.50
    X-Trace: 1277824826 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19164 83.12.170.50:63458
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:530718
    [ ukryj nagłówki ]

    Ciekawe warunki dają klientowi w umowie produktowej dla karty
    debetowej:

    "6. Podczas dokonywania operacji Klient (lub Użytkownik) karty
    zobowiązany jest do kontroli okoliczności posługiwania się Kartą
    oraz dokumentów dotyczących dokonywanej operacji. W
    szczególności Klient (lub Użytkownik) karty zobowiązany jest
    do sprawdzenia czy:
    a) obsługa punktu, w którym dokonywana jest operacja, nie
    próbuje wyłudzić Karty bądź Kodu identyfikacyjnego, nie
    próbuje dokonać skopiowania Karty lub jej paska
    magnetycznego oraz nie używa karty w urządzeniach nie
    związanych z obsługą kart, nie przetrzymuje karty na czas dłuższy
    niż dokonanie operacji bądź też nie powoduje działań, wskutek
    których Klient(lub Użytkownik) karty traci kartę z zasięgu wzroku,
    b) Kod identyfikacyjny jest wprowadzany przez
    Klienta (lub Użytkownika) karty w sposób dyskretny,
    uniemożliwiający jego poznanie przez osoby niepowołane,
    c) urządzenie podało prawidłową kwotę operacji zgodną z wydanym
    potwierdzeniem,
    d) operacja została potwierdzona tylko raz przez Klienta (lub
    Użytkownika) karty; kilkakrotne potwierdzenie operacji może
    oznaczać potwierdzenie kilku niezależnych od siebie operacji,
    e) po dokonaniu operacji Klient (lub Użytkownik) karty otrzymał
    swoją Kartę, która nie nosi śladów uszkodzenia.
    7. W razie podejrzenia o zaistnieniu okoliczności
    określonych w ust. 6, Klient (lub Użytkownik) karty
    _zobowiązany_ jest do niezwłocznego skontaktowania się z
    Bankiem pod numer służący do zastrzegania Kart, gdzie po
    przedstawieniu sytuacji budzącej wątpliwości dokona ewentualnego
    zastrzeżenia Karty. " [podkreślenie moje]

    Spotkaliście się z czymś podobnym ?!?

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1