  • 1. Data: 2011-06-20 00:03:41
    Temat: OF Lokata na Wyścigi
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Widać bankowcy Czarneckiego założyli sobie że więcej kaski ściągnąć ze Lokaty
    wspólnej, bo kolejną promocję oferują. % taki jak na wspólnej.
    Jedno im muszę przyznać - inwencji im nie brakuje :^)

  • 2. Data: 2011-06-20 06:07:00
    Temat: Re: OF Lokata na Wyścigi
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Widać bankowcy Czarneckiego założyli sobie że więcej kaski ściągnąć ze Lokaty
    > wspólnej, bo kolejną promocję oferują. % taki jak na wspólnej.
    > Jedno im muszę przyznać - inwencji im nie brakuje :^)

    Niestety, Idea rzucila im pod nogi klode antyinflacyjna ;)

  • 3. Data: 2011-06-20 06:09:40
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Opalski <o...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Widać bankowcy Czarneckiego założyli sobie że więcej kaski ściągnąć ze Lokaty
    > wspólnej, bo kolejną promocję oferują. % taki jak na wspólnej.
    > Jedno im muszę przyznać - inwencji im nie brakuje :^)

    Tylko, że w OF można bez ograniczeń, a w GO tylko 7 lokat. A jak mnie się
    kończy ileś tam półgroszowych? To ja tam już wolę na lepszy procent duże
    lokaty antyinflacyjne.

  • 4. Data: 2011-06-20 06:20:31
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że w OF można bez ograniczeń, a w GO tylko 7 lokat. A jak mnie się
    > kończy ileś tam półgroszowych? To ja tam już wolę na lepszy procent duże
    > lokaty antyinflacyjne.

    A ja tak sobie dumam ze te cale "wyscigi" to pewnie akcja
    majaca na celu m.in. dopelnienie dziury po wnioskach zlozonych na wspolna
    ktore pozniej nie zostaly oplacone :D

  • 5. Data: 2011-06-20 06:29:24
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > A ja tak sobie dumam ze te cale "wyscigi" to pewnie akcja
    > majaca na celu m.in. dopelnienie dziury po wnioskach zlozonych na wspolna
    > ktore pozniej nie zostaly oplacone :D

    Chyba jest jeszcze inaczej, bo te oferty nakładają się idealnie na kończące mi
    się wcześniej lokaty najróżniejsze 6M i 3M, więc to chyba gra na zatrzymanie
    środków. Ale ograniczeniem 7 lokat w GO (żeby zaoszczędzić złotówki za
    przedłużenie) wyjedzie im z Banku niezła sumka, przynajmniej ode mnie :)

  • 6. Data: 2011-06-20 07:20:28
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ograniczeniem 7 lokat w GO (żeby zaoszczędzić złotówki za
    > przedłużenie) wyjedzie im z Banku niezła sumka, przynajmniej ode mnie :)

    Tu sie specjalnie nie dziwie - widocznie trudno pogodzic skarbonkowcow &
    polgroszowcow
    z interesem Banku, skoro daje przyzwoity % w stosunku do innych na rynku ;)

  • 7. Data: 2011-06-20 07:28:57
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    W dniu 2011-06-20 02:03, Tomasz Opalski pisze:
    > Widać bankowcy Czarneckiego założyli sobie że więcej kaski ściągnąć ze Lokaty
    > wspólnej, bo kolejną promocję oferują. % taki jak na wspólnej.
    > Jedno im muszę przyznać - inwencji im nie brakuje :^)

    Ile tam jest czasu na przelew?
    Mi sie jedna lokata kończy 3 lipca i kilka 11 lipca. Nie wiem czy się
    wyrobnie :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 8. Data: 2011-06-20 07:32:26
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:itmpc4$nr4$1@inews.gazeta.pl...

    > Tu sie specjalnie nie dziwie - widocznie trudno pogodzic skarbonkowcow &
    > polgroszowcow

    a'propos półgroszowców 1049,64?

    W.

  • 9. Data: 2011-06-20 07:45:19
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a'propos półgroszowców 1049,64?

    Ano tak by jakos wychodzilo dla 16 pelnych grosikow ;)

  • 10. Data: 2011-06-20 08:46:27
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> napisał(a):

    > Ile tam jest czasu na przelew?
    > Mi sie jedna lokata kończy 3 lipca i kilka 11 lipca. Nie wiem czy się
    > wyrobnie :P

    Dla tej z 3'ciego już powinieneś mieć możliwość wznowić, ale do 11'tego to
    raczej ta lokata nie doczeka.