  • 31. Data: 2009-10-13 18:36:23
    Temat: Re: OF optymalna - znów można założyc dowolną ilość
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sensei" news:hb2eh3$r92$1@inews.gazeta.pl

    > jestem starym klientem OF i pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo stad
    > zdziwienie...

    No to w takim razie na myśl nasuwa mi się jedno stwierdzenie... cholera wie
    jak oni ten swój system obsługują... Mimo wszystko są czyści - zapis w
    regulaminie jest.

  • 32. Data: 2009-10-14 10:10:53
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

    > "Mariusz.N"
    h.googlegroups.com

    > [ciach]
    >
    > Najprościej jak umiem! - te wszystkie szeroko rozumiane wyliczenia (+ kwoty
    > netto, brutto itp.) mają zastosowanie w przypadku lokat bez dziennej
    > kapitalizacji.
    > Jeżeli zastosujesz je w przypadku ww. lokaty to otrzymasz po jej zakończeniu
    > mniej niż 2,5 zł odsetek a w wyniku tego nie zapłacisz podatku belki.
    Valdi - a nie chodzi o maksymalizację wyliczanych odsetek w związku z
    zaookrągleniami? Wydaje mi się, że to co podał Mariusz N w poprzednim poście
    (Optymalna kwota dla 3M i 6M to: 549,12 zł. Odsetki 0,09 zł na dzień...)
    dotyczy wyliczenia jak maksymalnie wykorzystac zaookraglanie.
    Wlasnie sprawdzilem - faktycznie przy 5,65% netto na 3 miesiace (91 dni) daje
    to 9 groszy codziennie (od 549,12). Laczne odsetki narosle to 8,19 - taka
    sama kwota urosnie rowniez jak zablokujesz 605 PLN - przy czym wtedy
    oprocentowanie efektywne wyjdzie 5,43% (p.a).

    Mariusz N - netto to co dostajesz na ręke, brutto - porównanie do lokaty
    standardowej - takie oprocentowanie musiałbys miec na zwyklej lokacie z
    kapitalizacja na koniec okresu, zeby uzyskac tyle samo odsetek.

    Pozdrawiam
    Michal M