  • 1. Data: 2011-04-08 10:45:52
    Temat: [OT] MZdsZPRARSiPFŁŻ
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    czyli: Międzyresortowy Zespół do spraw Zwiększenia Przejrzystości Rynku
    Artykułów Rolno-Spożywczych i Poprawy Funkcjonowania Łańcucha Żywnościowego

    padłem :)

  • 2. Data: 2011-04-08 11:32:16
    Temat: Re: [OT] MZdsZPRARSiPFŁŻ
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > czyli: Międzyresortowy Zespół do spraw Zwiększenia Przejrzystości Rynku
    > Artykułów Rolno-Spożywczych i Poprawy Funkcjonowania Łańcucha
    > Żywnościowego
    >
    > padłem :)

    Ja też - PO z PSL przywraca najlepsze lata komuny za pomocą tego zespołu.

  • 3. Data: 2011-04-08 11:44:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja też - PO z PSL przywraca najlepsze lata komuny za pomocą tego zespołu.

    Pieniądze za lepszą ekspozycję przejdą do szarej strefy a klient i tak za
    to zapłaci :(

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-04-08 12:11:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Pieniądze za lepszą ekspozycję przejdą do szarej strefy a klient i tak
    > za to zapłaci :(

    ale lud spragniony zgnębienia obszarnika dostanie rodeo na wybory

    jako ciekawostke podam, z Słowacja i Czechy też to zrobiły i teraz się
    wycofują - ceny w wielkich marketach wzrosły o 5%

  • 5. Data: 2011-04-09 23:32:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > czyli: Międzyresortowy Zespół do spraw Zwiększenia Przejrzystości Rynku
    > Artykułów Rolno-Spożywczych i Poprawy Funkcjonowania Łańcucha

    Należy zauważyć, iż to kolejny antyspekulacyjny pomysł PSL.
    Szkoda może, że z wdrażaniem idzie im tak ciężko jakby byli po kolana w
    piachu.
    (osobiście mam nadzieję, że są głębiej)

    Przypomnę pierwszy (z tych ostatnich) - otoż miały nastąpić jakieś poważne
    ruchy w sprawie polskich firm wydymanych na toksyczne papier, swapy na jena
    itp sprawy.

    I co?

    No i to samo co było, jest i będzie.

    WYBORY