  • 1. Data: 2003-09-09 09:29:09
    Temat: [~OT] Mikroplatnosci / Ankieta
    Od: "Mik" <n...@o...pl>

    Bede zobowiazany jezeli ktos bylby tak mily, zeby odpowiedziec na 9 pytan
    dotyczacych mikroplatnosci, a skierowanych do osob, ktore korzystaly lub
    interesuja sie zagadnieniem. Odpowiedzi sa potrzebne do pracy magisterskiej
    o mikroplatnosciach (Kozminski/Bradrod University).

    Pytania po polsku i po angielsku (do wyboru) znajduje sie tu:
    format *.DOC http://tinyurl.com/mn4i
    format *.TXT http://tinyurl.com/mnk7

    Slicznie dziekuje,
    Mikolaj Czyz

  • 2. Data: 2003-09-09 12:00:47
    Temat: Re: [~OT] Mikroplatnosci / Ankieta
    Od: <g...@N...gazeta.pl>

    Mikolaju (wybacz za wolacza)
    warto by jeszcze zdefiniowac co to za zwierz wg ciebie ten micropaymemts:
    premium sms, wallpay i takie tam....

  • 3. Data: 2003-09-09 12:00:51
    Od: <g...@N...gazeta.pl>

    Mikolaju (wybacz za wolacza)

  • 4. Data: 2003-09-09 12:18:28
    Od: "Mik" <n...@o...pl>

    > Mikolaju (wybacz za wolacza)
    > warto by jeszcze zdefiniowac co to za zwierz wg ciebie ten micropaymemts:
    > premium sms, wallpay i takie tam....

    Grygli (tez wolacz),
    Bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Ankieta dotycza wszystkich tych systemow i innych tez :)
    Zamysl byl taki: dzieki odpowiedziom na pytania jestem w stanie w wiekszosci
    przypadkow wysledzic o jaki system chodzi. Jednoczesnie nie chcialem
    ograniczac grona respondentow -- jesli ktos uwaza, ze to z czego korzysta to
    mikroplatnosci, to chetnie sie od niego dowiem. Jezeli bedzie to pomylka,
    np. zakup pietruszki na bazarze za 0,40zł, to tez bedzie to widac w
    odpowiedziach.

    Mikolaj