    From: "Lukas276" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] VW Bank i brak kontaktu
    Date: Sat, 8 Jan 2005 08:49:01 +0000 (UTC)

    Moze lekki OffTopic, ale lekki bo tez dotyczy VW Banku.
    Brak kontaktu z tego banku, to normalka. Na maile nie odpowiadaja, na
    infolinii na polaczenie z konsultantem kilkakrotnie musialem oczekiwac, po 30
    minut i wiecej z uchem przy sluchawce.
    Ja wlasnie zamknalem u nich konto. Mam nadzieje, ze je zamkneli, bo mialem z
    tym troche problemow.
    Pod koniec listopada wyslalem dyspozycje zlikwidowania rachunku, wraz z
    tokenem i karta. W miedzyczasie dostalem przesylke z nowym tokenem. Po
    kontakcie z infolinia, zostalem poinformowany ze konto zostanie zamkniete do
    konca roku 2004. Wspomnialem o nowym tokenie, na co "konsultant" stwierdzil,
    abym odeslal go na koszt banku- w zasadzie na swoj koszt a oni zwroca za
    przesylke. Nowy token zostal odeslany 27.XII.
    W czwartek zadzwonilem ponownie na infolinie, bo rachunek nie zostal jeszcze
    zamkniety - w rozmowie "konsultant" stwierdzil, ze przesylki (ta pierwsza i
    druga-z nowym tokenem) dotaryly i dzis (tj. czwartek) konto zostanie
    zamkniete a pozostale srodki przelane na wskazany rachunek-najpozniej na
    koncie beda w piatek.
    Dzis jest sobota a konto nie zostalo zamkniete, bo po kolejnym telefonie
    Pani "konsultantka" (bardzo sympatyczna) stwierdzila, ze jeszcze dzis moze
    zamknac konto, a przelew wyjdzie w poniedzialek. Tak tez Pani polecilem
    zrobic. :)
    Ale nie dostane zwrotu, za przeylke polecona z nowym tokenem - trudno,
    przezyje :)
    Mam nadzieje, ze dzis konto zostalo zamkniete i na tym skonczyla sie
    moja "przygoda" z VW Bank direct.
    Wszystkich potencjalnych klientow ww banku, prosze o przemyslenie swojej
    decyzji i poszperanie w internecie-jest kilka lepszych Mbankow (powinienem
    napisac eBankow :) )
    Pozdrawiam
    Lukas276