  • 1. Data: 2002-06-21 14:51:45
    Temat: [OT] camokiller - był tu?
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    Hej

    Tak kojarze tego nicka z tej grupy.
    W/g tego co pisze GW takiego nicka miał student, który zabił asystenta na PG

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?dzial=gdg
    010100&xx=888659

    "...Jeden z użytkowników portalu twierdzi, że dobrze go zna i że w tym roku
    Kamil zaczął używać nowej ksywki sieciowej "camokiller". Z korespondencji,
    którą Kamil prowadził w Internecie, można się dowiedzieć, że interesował się
    prawem, bankowością internetową, brał udział w konkursach organizowanych
    przez portale internetowe...."

    --
    gont

  • 2. Data: 2002-06-21 15:05:00
    Temat: Re: [OT] camokiller - był tu?
    Od: "gont" <g...@b...gnet.pl>

    > Tak kojarze tego nicka z tej grupy.

    Oj. Dopiero teraz zauważyłem wątek 'tragedia obok nas'
    Czyli jednak dobrze pamiętałem tego nicka...

    --
    gont

  • 3. Data: 2002-06-21 15:05:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    POLECAM WĄTEK "TRAGEDIA OBOK NAS ..."

  • 4. Data: 2002-06-21 15:30:24
    Od: "Michał \"Kowal\"" <a...@w...pl>

    Użytkownik "gont" <g...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > prawem, bankowością internetową, brał udział w konkursach organizowanych

    Wystarczy na niusy.onet.pl wpisać jego nicka w archiwum.
    Polecam np.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=17887238&q=
    camokiller+
    a tutaj wykaz wszystkich niusów:
    http://niusy.onet.pl/szukaj.html?q=camokiller+&x=16&
    y=0

  • 5. Data: 2002-06-21 20:45:19
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    moj stary to charls manson
    teraz dopiero masz pole do popisu

  • 6. Data: 2002-06-21 23:29:06
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Był tu to fakt, podobno nawet był (jest?) członkiem Rady mBanku

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=228
    02&t=22556

    swoją drogą jak na logicznie myślącego człowieka wybrał najgorsze z
    możliwych rozwiązanie :-(

  • 7. Data: 2002-06-22 11:04:59
    Od: "theo" <t...@i...pl>

    a ja szlyszalem za ma zatapic leszka jak go miller usunie z fotela prezesa

  • 8. Data: 2002-06-22 23:32:33
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Taaa , nawet dostal juz fotke z zamowieniem :
    http://delta.ds2.pg.gda.pl/~camomile/leszekB.jpg
    pozdr
    qb