  • Data: 2004-08-23 10:46:31
    Temat: [OT] stolica
    Od: yayco <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-23 12:39, kiedy Dariusz Nowak
    napisał(a) co następuje:

    > Stolyca, która łupi nas po dupach i okrada z podatków? - my taką stolycę w
    > dupie mamy

    Gratuluję rozmiaru...
    Pragnę też dodać, że Sejm trzymamy na ulicy Wiejskiej

    > Twój tupet - do dopiero tupet. Feudalizm się Tobie podoba?

    Nie wiem czy jemu, ale mnie się feudalizm podoba bardzo, tylko nie wiem
    w czym go dostrzegasz. Wskaż mi łaskawie, bom ciekaw...

    > Może by tak Warsiawka również z dużych liter pisała o innych miastach, które
    > równie wielka krzywda spotkała, pisała. Ależ skąd, z PeKiNu- co najwyżej
    > Otwock.. sorry, jeszcze Mazury widać

    Niezależnie od (być może nie do końca chwalebnego) pochwalania własnego
    miasta, Twastara innych miast nie obrażał. Też byś mógł sobie tego także
    oszczędzić. Choćby po to aby on nie miał racji.
    No i gratuluję wycieczki na 30 piętro. Nigdy jakoś się nie wybrałem.