  • 1. Data: 2003-06-11 10:40:31
    Temat: Obawy o bezpieczeństwo hamulcem rozwoju bankowości on-line w USA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id
    =760177&type_id=1

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-11 11:05:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > http://bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id
    =760177&type_id=1

    świeta racja - nie wiem jak inne banki amerykanskie ale jeden juz poznalem
    ;-))
    i nie dziwią mnie obawy internautów amerykańskich o bezpieczenstwie dostepu
    on-line
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-11 11:15:10
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    > ;-))
    > i nie dziwią mnie obawy internautów amerykańskich o bezpieczenstwie

    Mozesz rozwinac?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-06-11 12:22:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kazimierz"
    > dostepu on-line
    >
    > Mozesz rozwinac?

    co tu rozwijac - wiadomo kto jest ostatni w rankingach bezpieczenstwa
    internetowego
    klienci tez chyba zaczeli glosowac nogami bo cos im sie zysk skurczyl ;-)
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030611/e
    konomia/ekonomia_a_10.html
    *** blad ***