  • 1. Data: 2010-01-21 07:18:05
    Temat: Obligacje
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    Witam

    Mam pytanko dot. obligacji trzyletnich skarbu państwa
    jak rozumiem mozna je zaraz po zakupie w PKOPB zdeponować na giełdzie
    moje pytanko jest nastepujace:
    - czy w takim wypadku z obligacji leżacych na rachunku maklerskim wyplacane
    są odsetki zgodnie z tabela odsetkowa ?
    - czy tez deponujac obligacje na rachunku maklerskim można liczyć jedynie na
    kurs ?
    - czy z automatu skarb państawa odkupi od nas obligacje po upływie trzech
    lat ?

    dzieki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Mnemonik

  • 2. Data: 2010-01-21 09:56:12
    Temat: Re: Obligacje
    Od: "AJC" <o...@g...pl>

    Do obligacji zdeponowanych w BM odsetki są codziennie dopisywane i wypłacane
    zgodnie z tabelą odsetkową . Jesli ich wczesniej na sprzedasz to SP
    automatycznie odkupi je zgodnie z terminem wykupu. Wystawiając zlecenie
    kupna lub sprzedaży licytujesz tylko wartość nomilalną obligacji trzyletnich
    a odsetki są doliczane jakby z automatu do rozliczanej kwoty.

    AJC