  • 1. Data: 2011-05-13 07:09:01
    Temat: Obligacje korporacyjne- rynek pierwotny?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Strona Catalyst caly czas dziala tak jakby chciala a nie mogla. Mam
    wiec pytanie do grupowiczow. Czy na obligacje korporacyjne przecietny
    zjadacz chleba moze zapisac sie na rynku pierwotnym i jaka jest
    procedura zapisu na emisje?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2011-05-15 12:28:30
    Temat: Re: Obligacje korporacyjne- rynek pierwotny?
    Od: "qharz" <t...@g...com>

    Zadalem to pytanie Panu na dniach otwartych GPW.
    Odpowiadal pokretnie generalnie wyszlo na to ze nie za bardzo istnieje taka
    mozliwosc bo bys musial rózne dokumenty w róznych instytucjach skladac.
    Po drugie wiem ze jak masz powyzej jakiejs sumy oszczednosci np. w Noble to
    oferuja wchodzenie w takie "IPO" obligacji.
    Kwoty minimalne sa rzedu 200 000-300 000 zl i suma lacznej emisji obligacji
    jest tez ograniczona dla np tego Nobla. Pomimo tego jak znajomy chcial sie
    zapisac drugiego dnia od kiedy dostal oferte to juz nie bylo mozliwosci bo
    limit juz byl wykupiony.

    T.

    Uzytkownik "Przemyslaw Kempinski" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:63mps6tijb4qarqodfcfpgesb5c5661p4j@4ax.