  • Data: 2004-05-20 14:26:36
    Temat: Obsługa via Internet w marmurku
    Od: "Gregory" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Który tradycyjny bank wybrać. Chodzi o to, że potrzebuje aby był to:
    - marmurek, abym mógł wpłacać gotówkę
    - poza tym 99% kontaktów z bankiem chcę dokonowywać za pośrednictwem Internetu.

    Mam już konto w Inteligo i mBanku, więc dzięki za rady dot. zostania wyłącznie
    wirtualnym klientem.

    Obecnie mam też E-Sez@ma w BPH, ale nie wiem dlaczego z komputera z którego
    korzystam w biurze akurat ten system bankowy nie mogę obslugiwać, tzn. chodzi
    ale tak wolno, że nie mam do niego cierpliwości. Zmieniałem ustawienia
    IExplorer zgodnie z zaleceniami infolinii i nic. Inne systemy (inteligo i
    mbank) chodzą jak burza.

    Potrzebuje więc takiego banku, którego system internetowy będzie równie dobrze
    chodził jak te z banków internetowych.

    Z góry dzięki za pomoc.

    Pzdr

    Gregory