  • 1. Data: 2002-09-05 17:35:37
    Temat: Od 01-10 drozej w INVEST-BANKu
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Od 01-09 INVEST-BANK wprowadzil oplaty za SBE (System Bankowosci
    Eletronicznej).
    Natomiast od 01-10 wprowadzi nowa TOiP m.in. z oplatami za prowadznie kont,
    nowymi stawkami za przelewy i przyznanie kredytu itd., a takze zmienia
    oprocentowanie.

    Prowadzenie rachunku Invest-Konto (oplata za miesiac) i oprocentowanie:
    Standard - 0zl - 0.0%
    Start - 2zl - 2.0%
    MM - 3zl - 2.5%
    Komfort - 4zl - 3.0%

    Przelew do innego banku z Invest-Konta:
    Standard - 3zl
    Start - 3zl
    MM - 2.50zl
    Komfort - 2zl.

    Generalnie prowadznie konta przestaje byc darmowe i drozeja przelewy.

    Ciekawe ze Centrum Obslugi Klienta (Infolinia) nic o tym nie wie :-D
    Wlasciwie po moim telefonie juz wiedza ale zapewne i tak nie beda w stanie
    udzielic klientom zadnych informacji, bo takowych nie maja.
    Konsultantka powiedziala, ze moze mi podac aktualne prowizje, a te od 01-10
    poda w pazdzierniku jak zostana wprowadzone, a teraz ona nic nie wie ;-)

    Ale nie ma co sie dziwic, bo dopiero w czerwcu Infolinia IB zostala przeze
    mnie poinformowana, ze ich bank oferuje od conajmniej zeszlego roku
    Polecenie Zaplaty i wyjasnilem im co to jest ;-D
    Wczesniej kazdy klient uslyszal na Infolinii, ze bank nie oferuje zadnego
    Polecenia Zaplaty :))