  • 1. Data: 2009-07-24 13:41:11
    Temat: Oddałem debetówki PEKAO SA
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

    Witam ,
    jako długoletni klient obecnego molocha (zaczynałem od śp. PBG) lekko
    wk....ony opłatami za używanie lub raczej nieużywanie kart Maestro oddałem
    je wczoraj w Oddziale. Pani nawet nie probowala mnie zachęcić do zmiany
    dezycji . Na moją prośbę o konwersję obecnego konta na inne pani potrzebuje
    póltorej godziny czasu! No comments.
    jerry

  • 2. Data: 2009-07-24 14:03:27
    Temat: Re: Oddałem debetówki PEKAO SA
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 15:41:11 +0200, jerry napisał(a):

> [...]
    > je wczoraj w Oddziale. Pani nawet nie probowala mnie zachęcić do zmiany

    Norma w Pekao. Ponieważ zamykałem poszczególne produkty (KK, linia
    kredytowa, ROR) w różnych terminach to parokrotnie tego doświadczyłem. Zero
    pytań i zachęt do pozostania.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-07-24 14:40:04
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-24 16:03, Robert Kois wrote:

    > Norma w Pekao. Ponieważ zamykałem poszczególne produkty (KK, linia
    > kredytowa, ROR) w różnych terminach to parokrotnie tego doświadczyłem. Zero
    > pytań i zachęt do pozostania.

    Wczoraj byłem rano ze znajomą w Pekao i obok w okienku słyszałem jak
    bankierka namawiała kobietę do nielikwidowania rachunku. W zamian
    proponowała 3-miesięczne zwolnienie z opłat za prowadzenie rachunku.
    Również wczoraj, poszedłem do innego oddziału zlikwidować mój rachunek.
    Już byłem przygotowany, że zaproponują to samo. O dziwo, pracownica od
    razu wręczyła mi druk rozwiązania umowy. Pytała jednak usilnie jaki jest
    powód mojej decyzji - jakby nie wiedzieli sami...

  • 4. Data: 2009-07-24 15:47:11
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    jerry wrote:
    > Witam ,
    > jako d?ugoletni klient obecnego molocha (zaczyna?em od ?p. PBG) lekko
    > wk....ony op?atami za u?ywanie lub raczej nieu?ywanie kart Maestro odda?em
    > je wczoraj w Oddziale. Pani nawet nie probowala mnie zacheciae do zmiany
    > dezycji . Na moj? pro?be o konwersje obecnego konta na inne pani potrzebuje
    > póltorej godziny czasu! No comments.
    > jerry

    Masz zdrowie, ja miałem u nich konto od 1996, ale w 2000 udało im się
    mnie rozpalić do białości i podziękowałem za współpracę.

  • 5. Data: 2009-07-26 07:28:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Masz zdrowie, ja miałem u nich konto od 1996, ale w 2000 udało im się
    > mnie rozpalić do białości i podziękowałem za współpracę.

    dawno temu też miałem tam konto, a jak likwidowałem to kobita na
    obsłudze wspomniała, że jestem już którymś tam klientem tego dnia...

    bank łupi na opłatach niemiłosiernie ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-07-26 14:54:54
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Ja zamykałam konto w końcu maja. Po tym fakcie naliczyli mi minus 59 groszy
    w czerwcu, ale pomyslałam, że to za polecenie zapłaty z maja. Potem minus 99
    groszy, ale pomyslałam, że to za przelew pozostałych środków, który wykonał
    pracownik banku. Teraz mam minus 2,98 zł. Na infolinii powiedziano mi, że
    mam się upewnić, czy konto zostało zamknięte! Bo na pytanie "za co te 2,98?"
    nie potrafiono mi odpowiedzieć.
    Kurestwo i już.
    Pozdr.
    A.

  • 7. Data: 2009-07-26 17:38:52
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W tym banku niewiele wiedzą co robią,
    najdroższy bank z obsługą przez internet,
    skandlicznie niskie oprocentowanie.

    Moje zlecenie które polecił mi bank złozyć
    rozpatrywane jest dwa lata bez odpowiedzi.