eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczne › Odp: "Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczne
  • Data: 2003-08-13 13:45:04
    Temat: Odp: "Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczne
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To bylo tak dawno ze juz nie pamietam. A teraz serio to byl rok 1993 lub
    1994, a bank nazywal sie( nie moge niestety podac nazwy gdyz aktualnie
    istnieje bank o tej samej nazwie, ale laczy je( podobno ) tylko nazwa i nie
    mam na tyle kasy do stracenia aby uwiklac sie w proces sadowy). Ewentualnie
    jezeli ktos jest zainteresowany watkiem to moge podac te informacje na priv.
    Jako firma wplacilem 12k VAT-u i musialem zaplacic drugi raz. Do dnia
    dzisiejszego nie otrzymalem z tego ani zeta. Prawde mowiac to dawno juz
    zrobilem na tym krzyzyk. Pomimo ze nawet dzisiaj jest to troche kasy to nie
    mam nerwow ani czasu aby dochodzic tej naleznosci. Co jakis czas wysylam
    uprzejme pismo z zapytaniem co dalej z moimi pieniedzmi i otrzymuje rownie
    uprzejma odpowiedz ze rozliczanie jeszcze nie jest zakonczone.

    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

    Użytkownik Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bh80l8$cl1$...@n...news.tpi.pl...