  • Data: 2002-11-13 21:47:13
    Temat: Odp: Odp: Obligacje jak swieze buleczki ;)
    Od: "cd" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:slr
    n...@2...acn.waw.pl.
    ..
    > In article <aquern$e50$1@news.onet.pl>, cd wrote:

    > Czy żeby kupić te jednostki Unikorony trzeba wykupić ubezpieczenie na
    > życie? Taką dostałam informację i nie bardzo rozumiem.
    >
    > Renata

    To jest TFI, a nie ubezpieczalnia. Poszedlem do poku CDM Pekao SA i kupilem
    jednostki
    Unikorony Obligacje ponad rok temu. Jak do tej pory jestem zadowolony.
    Polecam strone z wycena http://w
    ww.union-investment.pl/produkty/wycena/index.html.
    Oczywiscie moze byc jakies TFI z lepszymi wynikami, ale to jest
    wystarczajaco dobre.
    Chyba zadna inna forma (bezpiecznego) oszczedzania nie przyniosla wiecej w
    przeciagu
    ostatnich dwoch lat.

    pozdr CD

    ---