    From: "Adherent" <adherent8@wp..pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Date: Sat, 28 Jun 2003 07:56:20 +0200

    Użytkownik Mariusz Mroczkowski
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@p...f127.n480.z2.ftn...
    > Hello All!
    >
    > 25 Jun 03 13:06, Adherent pisal do All:

    > Przeczytaj statut.
    > Wkład, udział i skladki są zwykle w kazdej spółdzielni zwracane po
    zamknieciu
    > "roku bilansowego" i WZ.
    > Jesli "wypisales sie z Kasy" pismem do Zarzadu po WZ, to musisz czekac do
    > nastepnego WZ.

    Statut przeczytałem, przyznasz że Sądy mogą odesłać
    każdy statut do poprawki. W przypadku statutu SKOK-u
    to jawne przegięcie, a dodając do tego postępowanie
    ludzi (pracowników) SKOK-u, otrzymujemy aparat który
    staje się fabryką do wyłudzania małych bo małych kwot
    od wielu ludzi. Ludzi płacacych podatki po to by eliminować
    patologie w zachowaniach takich instytucji jak SKOK.

    Idea SKOK jest słuszna i potrzebna jednak jej realizacja
    przez Szewczyka jest zła.

    > ZTCW to "Stefczyk" ma WZ w czerwcu, wiec jesli oficjalnie wypisałes sie z
    Kasy
    > w styczniu, to juz na dniach powinienes dostac te swoje 60 zł udzialu i
    wkladu
    > oraz po 10zł/mies IKS wraz z procentami.

    Che, che - chyba wiesz o co biega - właśnie o ten IKS pobierany
    z góry - ile to daje? .
    Oczywiście odpis wniosku pójdzie do wiadomości RPK.
    No ale o tym przy okazji jak wzór wniosku zamieszczę
    tutaj na grupie.

    Ad.