    From: "janke" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: wg cennika inteligo PKO-BP jest "innym/obcym" bankiem?
    Date: Sat, 20 Sep 2003 18:35:00 +0200

    > Przlewy do PKO BP z inteligo są darmowe na zasadzie promocji. Podobnie,
    jak
    > wpłaty gotówkowe w placówkach PKO BP.

    tak. dzieki za wskazowke. nie wiem jescze tylko jak bedzie w przelewem na
    firmowe w pkobp. ale kwestia telefonu do intelgo.

    natosmiast co do wpalt - Wojtku, zobacz co opisalem o wplacie za czynsz w
    innym wojewodztiwe- na konto firmowe wlasnie w pkobp chcieli prowizji.
    tam zawinila spoldzielnia (chyba?) tym ze nie poinformowala lokatorow o
    ograniczonym zasiegu tej bezprowizyjnosci wplat na pkobp. ale pojawia sie
    watpliwosc - co to dla banku za roznica - wojewodztwo - toz to ten sam bank.
    jesli moge wplacic gdziekowliek na superkonto czy inny ror w PKO Bp (tudziez
    inteligo), niezaleznie od miejsca zamieszkania, bezprowizyjnie, to dlaczego
    jest roznica w koncie firmowym i wplacie gotowkowej, tym bardziej ze za te
    wplate placi wlasciciel rachunku, czyli spoldzielnia...
    dzieki, pozdrawiam serdecznie
    zbyszko janke