  • 11. Data: 2008-05-18 17:52:15
    Temat: Re: Oferta
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g0poa0$24vk$1@opal.icpnet.pl...
    > ten człowiek (łukasz czerwiński) był i jest od _wielu_ lat proszony o

    On ma < 17 lat i życiowy problem.
    Chciałbyś byś być taki jak On?
    Odrobina litości i wstrzemięźliwości pożądana.

  • 12. Data: 2008-05-18 17:53:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 May 2008 19:52:15 +0200, lwh napisał(a):

    > Odrobina litości i wstrzemięźliwości pożądana.

    Akurat z tego co wszyscy niepelnosprawni powtarzaja - litosc i specjalne
    traktowanie to OSTATNIE czego im potrzeba. Oni chca byc traktowani na rowni
    z innymi ludzmi, ktorzy nie maja zadnych ulomnosci.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2008-05-18 18:02:34
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

> [...]
    > rowni
    > z innymi ludzmi, ktorzy nie maja zadnych ulomnosci.

    Dlatego dobrze, że się pozytywnie reklamuje, gdzie popadnie.
    Niech się rozpycha łokciami, ile może , jak "prawdziwi polacy", którzy
    dokopią mu jeszcze po wielokroć.

  • 14. Data: 2008-05-18 19:27:22
    Od: Ra <w@stopce>

    finiu pisze:

    > Albo mieszkają w Polsce, gdzie ogólnie dyskryminuje się ludzi
    > niepełnosprawnych, szczególnie w dostepie do "dobrze płatnej pracy", jak to
    > określiłeś.

    > A co do chęci ruszania się - proponuję wejść na stronę tego "spamera" i
    > sprawdzić, czy czasem nie ma problemów z poruszaniem, aby potem nie wstydzić
    > się za swoje słowa (dodam, że niefortunne). Ale co Ciebie to obchodzi?!

    ok słowa były niefortunne, strony nie widziałem, przepraszam za słowa,
    ale nadal uważam tego typu posty za zwykły spam i czyjeś problemy nie
    tłumaczą tego
    po prostu OT, po pierwszym wątku sprzed paru tygydni chyba autor
    powinien to zrozumieć, po drugie IMHO efekty rozsyłania spamu
    przynajmniej na tej grupie będą żadne. A mając portfolio poszukałbym
    kontaktu z agencjami, na znalezienie ot tak handlowca bym nie liczył
    specjalnie
    w środowisku frontendowców napewno pomógł by własny interesujący blog no
    ale nie każdy ma do tego talent

  • 15. Data: 2008-05-18 20:13:01
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dlatego dobrze, że się pozytywnie reklamuje, gdzie popadnie.
    > Niech się rozpycha łokciami, ile może , jak "prawdziwi polacy", którzy

    No chyba nie wiesz co piszesz. To jest grupa o bankach, a czy ktoś jest
    pełno, niepełno czy inaczej sprawny, tutaj nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli
    człowiek chce się podzielić informacjami o bankowości albo zadać pytanie na
    temat - zapraszamy. A jeżeli ma zamiar się tutaj "rozpychać łokciami", tak
    jak mu radzisz, to PLONK!

    k.

  • 16. Data: 2008-05-18 20:45:28
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0q2do$2ae$1@news.interia.pl...

    > temat - zapraszamy. A jeżeli ma zamiar się tutaj "rozpychać łokciami", tak
    > jak mu radzisz, to PLONK!

    Reklama dociera do nas zewsząd. Bankowa też.

    Każdego akwizytora (tfu: specjalistę, dyrektora d/s sprzedaży i marketingu i
    obsługi potencjalnych jeleni, tfu klientów) powinienem potraktować jak
    komarzycę ?
    Każdego, kto mnie zaczepi na ulicy, zatelefonuje, przeszkadzając mi,
    również - zanim zdąży gębę otworzyć.
    Rzesza urzędników-wykształciuchów do zabicia czeka ?
    Do telewizora, bilbordu, monitora, upstrzonego pojazdu walić od razu z
    granatnika ?
    Wtedy będzie cudownie i po mojej myśli ?

    Można zwyczajnie, bez komentarza i pouczania ignorować reklamę, skoro ona
    mnie nie interesuje
    Spamerowi też się znudzi
    Spam pakujemy do KF. Wyłazi tylko jak są zbędne komentarze "poprawnych
    politycznie".

  • 17. Data: 2008-05-18 22:18:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" 8...@b...kjonca

    > E, tam.Ja np. swój adres podaję od kilku lat.

    Ja kiedyś podawałem wprost i mimo filtrów antyspamowych nie radziłem
    sobie z usuwaniem (wiem, że zabronione jest usuwanie tego, co ciąży)
    spamu. Od paru lat podaję tylko w poletku 'Reply-To' i jakoś sobie radzę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-05-18 23:46:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 20:02 lwh pięknie wystukał/a:
> [...]
    >
    > Dlatego dobrze, że się pozytywnie reklamuje, gdzie popadnie.
    > Niech się rozpycha łokciami, ile może , jak "prawdziwi polacy", którzy

    Już uzbierał od Polakow na dwa laptopy, teraz może zbiera na coś lepszego.

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-05-19 07:35:26
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Już uzbierał od Polakow na dwa laptopy, teraz może zbiera na coś lepszego.

    No i dobrze. Niech ma. Zazdrościsz mu ? Chcesz się z nim zamienić ?

    Aby coś osiągnąć trzeba mieć czyjeś wsparcie i komuś poprzeszkadzać.
    Szanujesz tylko dobrze wynagradzanych ? Skąd się bierze duży majątek? Z
    ciężkiej pracy ?

    Moment może sprawić, że ze szczytu spada się na dno.
    Z Panem Zientarskim chciałabyś się zamienić ? Zazdrościłaś mu luksusowych
    aut? Potępiasz mordercę i kalekę ?
    Pan Bill Gattes zasługuje na szacunek czy potępienie ?

    Życz dobrze innym, a będzie Ci życzone.