  • Data: 2010-01-29 07:11:42
    Temat: Oferta pożyczki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem prywatnym wypożyczone, i działają na krótko,
    jasne i zrozumiałe zasady i warunki daję
    pożyczki na niskie oprocentowanie 5%. Drodzy Czytelnicy
    Należy pamiętać, że ta oferta jest dla poważnych minded
    indywidualny, a nie przedsiębiorstw i companies.Do niech to
    okazję przekazać ci by.get Twojej pożyczki, aby rozwiązać
    problemy finansowe, takie jak ustanowienie nowych przedsiębiorstw,
    przywrócenia starych transakcji. zainteresowanych
    osób fizycznych, firm i przedsiębiorstw powinny zadowolić
    Skontaktuj się ze mną poprzez adres e-mail
    j...@g...com
    Jeśli jesteś zainteresowany
    mój kredyt wypełnić i odesłać ten formularz natychmiast.
    .......... 1. Imię i nazwisko
    2.Address ..........
    3.Country ..........
    4.Amount Potrzebny ..........
    5.Składnik Czas ..........
    6.Occupation ..........
    7.Telephone Liczba ..........
    8.Age ..........
    9.Purpose pożyczki ..........
    10.Marital Status ..........
    Po wysłaniu powyższego wymogu. Będziesz
    Biorąc pod uwagę warunki kredytu i warunki, które posłużą
    jak umowa między kredytobiorcą a kredytodawcą
    ok? Więc po prostu odpowiedzieć najszybciej, tak abyśmy mogli kontynuować
    dalej z tą transakcją.

    Z pozdrowieniami

    Pan Julius Smith

    I co Wy na to? :)