  • 11. Data: 2010-01-30 00:56:17
    Temat: Re: Oferta pożyczki
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafał Grzelak" x...@n...onet.pl

    > Wiesz, co znaczy OK? Znaczy 'wszystko w porządku',
    > więc Twoja polszczyzna nieco ;) kuleje. :)

    Ups, wpadlem. :>

    Julius

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2010-01-30 02:23:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AG" e...@m...goo
    glegroups.com

    : Na dziendobry smierdzi oszustwem. Podziekuj.

    Dzień dobry i zarazem dobranoc. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-01-30 09:38:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "AG" news:e25861e4-0a03-48b1-8c24-2e34784aabf9@m31g2000yq
    b.googlegroups.com

    > Zrozumieć nie może być problemem. Twoja polszczyzna też kuleje. :)
    > Możesz mieć problem ze zrozumieniem. :) Problemem może być zrozumienie.

    A wiesz, że się czepiasz? ;)

  • 14. Data: 2010-01-30 14:01:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hk0t4q$dbc$...@n...interia.pl

    > A wiesz, że się czepiasz? ;)

    Ja się czepiać? A czego ja czepiać się i kiedy lub kogo?
    Ja nie lubić się czepiać. If ja się czepiać według Ty, to
    by zobaczyć, że Ty mnie nie rozumieć else coś innego. Ja
    protestować z ten powód, że Ty pisać, gdy ja czepiać się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-01-30 16:19:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hk1e45$h2v$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > by zobaczyć, że Ty mnie nie rozumieć else coś innego. Ja
    > protestować z ten powód, że Ty pisać, gdy ja czepiać się.

    Napisz jeszcze raz to samo, tyle że pod zmienionym nickiem, którym się
    posługujesz :)

  • 16. Data: 2010-01-31 07:16:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hk1mlg$h8c$...@n...interia.pl

    > Napisz jeszcze raz to samo, tyle że pod zmienionym nickiem, którym się
    > posługujesz :)

    Pod jakim? Ty wiesz, ile ja mam Nicków?

    "Leszek Ciszewski" adidu0$8l9$...@f...man.torun.pl

> [...]

    > Oto moje Nicki w necie:
    > -- Eneuel -- Elf z Arkedocji
    > -- Enter -- wiadomo co i do czego służy
    > (do tego, by go kobiety namiętnie
    > przyciskając, odgadywały, że przemoc
    > nie daje pożądanych przez nie skutków
    > -- iki -- to raczej trudne do odgadnięcia, choć...
    > -- Phantom -- czyli coś ulotnego; coś, jak zjawa...
    > -- Nickus -- od Nick (jak na przykład Klaudius)
    > -- eulia -- od Kali, czyli kwiatu śmierci
    > (w Polsce, bo w USA ten kwiat
    > jest/bywa wręczany nowożeńcom)
    > -- Leszekc -- od mego imienia i nazwiska
    > -- Quasimodo -- taki od linek w katedrze

    A wśród tych pomoc_Nicków... Do tego Elfy właściwe, choć wymyślone,
    takie jak [narrator] Owidiusz, [straszny] Kornelisz czy [miłujący prawo] Tacjan...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Niech będzie... Ulegnę modłom i napiszę dialog...

    -- Ruch w Pueruanii... Ich wojska pod naszą granicą...
    -- Puerańczycy, mordercy...
    -- Dzisiaj wygrana po naszej stronie, dziś wojujemy
    Prawdą! Koniec Eneuela jest bliski!
    -- Może nie koniec, ale przegrana!
    -- Jestem Królewskim Elfem. Król swego Elfa nie wyda/odda!
    -- Zatem sam sobie zaprzeczy?
    -- Póki Ozorowski powagą ;) Korterii
    chroni Kopanię, wojowanie Prawdą nic nie da. :)

    Lata mijają, te same nazwy przypisywane są różnym rzeczom i różnym osobom...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" c7hr33$aq5$...@f...man.torun.pl

    > -- Ruch w Arkedocjii... Ich wojownicy pod granicą Korterii stoją...
    > -- Pueruańczycy, obrońcy...
    > -- Pueruańczycy? Są wobec Elfów bezsilni!!!
    > -- Elfy w obronie Eneuela do Korterii nie wejdą, aby go bronić...

    Wtedy padł wielki prałat, później sam wielki papież, aż wreszcie
    w ogniu oczyszczenia znaleźli Rycerze Korterii... Dziś czas na
    kolejną ofensywę. :)

    Kończy się energia (w notebooku) i idę spać. :) Jedna godzina snu to mało. :)

  • 17. Data: 2010-01-31 07:20:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hk3anq$s51$1@inews.gazeta.pl

    > Pod jakim? Ty wiesz, ile ja mam Nicków?

    Nie wiem i nie chcę wiedzieć. Jesteś dla mnie zagadką (chorobową?), której
    nie chcę rozwiązywać ani bardziej poznawać.

  • 18. Data: 2010-01-31 15:35:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Trochę zaspałem... Zwykle w czasie snu budzę się co 80 minut (lub
    inaczej -- gdy na przykład choruję) a tu taki ZONK... Od pól do
    dziewiątej do teraz, do czwartej... :)

    "Valdi" hk3b03$o9l$...@n...interia.pl

    > Nie wiem i nie chcę wiedzieć.
    > Jesteś dla mnie zagadką (chorobową?), której
    > nie chcę rozwiązywać ani bardziej poznawać.

    Nie wiem, jakie będzie notowanie w totolotku i bardziej nie wiem, jakie będzie w
    multilotku.
    Jutro pojadę do Częstochowy a pojutrze bardziej pojadę do Lichenia. :)
    Zuzia biegała do sklepu a Ziutek bardziej biegał do szkoły.
    Dziś bardzo pojadę do galerii handlowej, aby bardziej spotka się z galeriankami.

    -=-

    Poznać można dogłębnie -- na przykład kobietę, za pomocą specjalnego zgłębnika.
    Można biegać szybo lub długo -- nie można bardzo biegać, chyba że bardzo długo lub
    bardzo szybko.

    Nie można pozna bardziej lub mniej bardzo. Nie można iść bardzo lub mniej bardzo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-01-31 17:43:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hk3anq$s51$...@i...gazeta.pl

    > -- Ruch w Pueruanii... Ich wojska pod naszą granicą...
    + -- Puerańczycy, zbrodniarze...
    > -- Dzisiaj wygrana po naszej stronie, dziś wojujemy
    > Prawdą! Koniec Eneuela jest bliski!
    > -- Może nie koniec, ale przegrana!
    +E -- Jestem Królewskim Elfem. Król swego Elfa nie wyda/odda!
    > -- Zatem sam sobie zaprzeczy?
    +E -- Póki Ozorowski powagą ;) Korterii
    > chroni Kopanię, wojowanie Prawdą nic nie da. :)

    Podsłuchane w okopach Pueruani...

    -- Zaniechać wszelkich środków ostrożności! Wywlec przeciwnika,
    sprowokować go do walki! Strzelać do wszystkiego, co poruszy
    się ,,na horyzoncie''! :) Nie przestrzegać żadnych praw! Nie
    oszczędzać amunicji!!! Nie zważać na żadne straty!!! :) Tłuc
    celnie, ale bez opamiętania!!! Zademonstrować to, co zostało
    przygotowane na tę obronę! Nie troszczyć się o zyski -- tłuc
    wszystko, co ma jakąkolwiek wartość niezależnie od tego, czy
    jest żywe, czy martwe!

    Kopani powiedziano przed laty (gdy zaczynałem u niego pracę,
    czyli na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia)
    że na mnie jest hak, na którym w razie czego będzie można mnie
    powiesić [za jaja]. :) Kopania oczekiwał spokojnie tego czasu,
    gdy będzie mógł z tego haka skorzystać. :) Problem: hak musi
    trzymać się na Prawdzie, a Prawdy (wg Kopani) nie ma :) nawet
    w definicji. Do dnia dzisiejszego nie ujawniono Kopani, czym
    jest ten hak. Wieloletnie poszukiwania haka przez Kopanię na
    jego własną rękę -- zawiodły Kopanię na [greckie] manowce... :)

    Ale ten hak -- istnieje!!! W razie czego wywalę całe magazyny
    nagromadzonej latami amunicji!!! Będę bronił swoich straconych
    pozycji z zawziętością, na którą wg wielu ludzi :) mnie nie stać,
    ani nie nawet nie leżeć! Nie tylko nie boję się tej wojny, ale
    nawet proszę Boga o nią! Choć w 100% jestem przegrany -- wygram
    wbrew wszelkiemu rozsądkowi. :) Wygram w świecie, w którym nie ma
    Prawdy, a Prawdy (jak głosi Ozorowski ustami Kopani) nie ma w ogóle
    -- nie ma nawet pojęcia Prawdy, definicji Prawdy. Nie ma też Boga!
    A głosi to wszystko Ozorowski nie gdzie indziej, ale ,,w murach''
    Katedry Teologii Katolickiej Uniwersytetu w Białymstoku! Głosi
    ustami swego podopiecznego, Jerzego Kopani, profesora uniwersytetu.

    Lękam ;) się, dlatego nie nazwę Ozorowskiego biskupem czy arcybiskupem.
    Gdy go ostatni raz tak go nazwałem na ,,łamach'' Usenetu, utraciłem dostęp
    do gazecianego serwera grup dyskusyjnych. Wprawdzie tam, gdzie zapanował
    grzech -- nazwanie Ozorowskiego biskupem -- pojawiła się łaska (gdyż teraz
    mam dostęp do pisania na dwóch serwerach NNTP, nie na jednym) ale nie warto
    kusić losu. :)

    Gdzie jednak wzmógł się grzech, tam jeszcze obficiej rozlała się łaska. :)

    Dostęp do gazecianego serwera NNTP powrócił do mnie (widocznie było
    mu u mnie dobrze) a obok niego mam dostęp RW do onetowego serwera NNTP. ;)
    Kiedyś miałem dostęp RW chyba do sześciu serwerów NNTP naraz, w tym do
    poważnych, czyli na przykład bankowego -- aby powrócić do tematyki grupy. ;)

    -=-

    Do boju! dzielni Korteriusze! Przegrajcie z kretesem! -- mając [tym razem]
    po swojej stronie Boga! Albo -- zrezygnujcie z Kopani i uznajcie, że Prawda
    jednak istnieje!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'