  • 1. Data: 2010-04-17 11:55:34
    Temat: Oglądacie?
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Ja też. Co rzucami mi się w oczy najczęśćciej to loża szyderców.

    kc

  • 2. Data: 2010-04-17 13:25:01
    Temat: Re: Oglądacie?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja też. Co rzucami mi się w oczy najczęśćciej to loża szyderców.
    >
    > kc

    tu chodzi o 96 osób a nie jedną, jak staracie się wszystkim wmówić

  • 3. Data: 2010-04-17 15:41:04
    Od: "re" <m...@N...gazeta.pl>

    oj skippy, jestes dobrym analitykiem, ale pamiec juz nie ta.....

    gdy casa rozbila sie z dowodztwem lotnictwa to gazeta napisala - pijani czy co....
    a marszalek czerwononosy nawet mszy nie zorganizowal...

  • 4. Data: 2010-04-17 16:47:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tu chodzi o 96 osób a nie jedną, jak staracie się wszystkim wmówić

    Reżyserzy tej zbiorowej żałoby chyba też tego nie chcą zauważyć.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-04-17 16:56:36
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > tu chodzi o 96 osób a nie jedną

    Bardzo ciepło myślę o Karpiniuku, Dolniaku (wcześniej nie do pomyślenia).
    Jeszcze cieplej o Jolancie Szymanek Deresz, Szmajdzińskim - kiedyś zupełnie
    niemożliwe (a to za sprawą ludzi takich jak Arłukowicz, który pokazał mi, że
    lewica może też mieć ludzką twarz)

    Nie myśl

    kc

  • 6. Data: 2010-04-17 19:02:04
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "re" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy co....
    > a marszalek czerwononosy nawet mszy nie zorganizowal...

    Nie wiem jaki to ma związek, a po drugie jesli tak było to raczej wzbudza we
    mnie negatywne odczucia
    I czy ja bronie marszałka albo w ogóle kogoś innego?

    A sam marszałek powinien się wycofać z kandydowania, zdecydowanie.
    Jego słowa "jak prezydent, taki zamach" jakkolwiek wtedy adekwatne do
    gruzińskiej parodii westernu, to niestety na ten moment na tyle świeże i
    zgrzytajace, że IMO go dyskwalifikują.
    Będa mu nimi dzwonili po wsze czasy i się już z nich nie wykręci.
    Może to nauka dla wszystkich, żeby ważyć słowa; ale nie sądzę.

  • 7. Data: 2010-04-18 05:03:24
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>