-
1. Data: 2002-02-02 21:29:12
Temat: Ogromny problem - BZWBK!
Od: "Kocanka" <k...@w...pl>
Witam Grupowiczow,
Od piatku praktycznie we wszystkich bankomatach i niektorych
oddzialch nie dzialaja zande uslugi elektroniczne - wiem z doswiadczenia
i z informacji zdobytych na stronie w/w banku.
Wczym problem? Ano w tym, ze przebieglam sie po Wroclawiu
w celu odnalezienia sprawnego bankomatu..
Niestety w pierwszym (wygladajacym na sprawny) bankomacie
probowalam wyplacic pieniadze.
Po okolo 3 min bankomat odpowiedzial mi, ze nie moze dokonac
wyplaty, zapytal czy chce wykonac inna czynnosc i na moja odpowiedz,
ze nie - oddal karte.
Nic w tym dziwnego, ale na moim koncie widnieje dokonana wyplata
(zaksiegowana) na taka kwote...
Nie "wisi" zadna autoryzacja tylko widnieje wyplata!
Dodam, iz nikt po mnie, ani przede mna nie mogl wybrac pieniedzy
(stalam obok wraz z kolezanka), poniewaz czekalam na tzw. cud
przypatrujac sie probom wyplat innych .
Co mam w takiej sytuacji zrobic?
Moze ktos mial juz taka sytuacje?
--
Z pozdrowieniami,
/===============================\
| Kocanka
| k...@w...pl
\===============================/
-
2. Data: 2002-02-02 21:39:42
Temat: Re: Ogromny problem - BZWBK!
Od: "AMRA" <a...@a...com>
Sekcje wiadomości: Nowości, Komunikaty i ogłoszenia
Tytuł: Awaria systemu
Streszczenie:
Wczoraj (30/01/2002) o godzinie 15:30, na skutek awarii systemu
informatycznego, przestały działać nasze bankomaty oraz punkty
autoryzacji kart. W efekcie klienci nie mogli ani wybierać pieniędzy z
bankomatów, ani płacić kartami. Aby zmniejszyć dolegliwość tej awarii,
Zarząd nakazał dwugodzinne przedłużenie pracy oddziałów. Na szczęście
awarię usunięto już o 17,30.
Wszystkich klientów, których awaria naszego systemu informatycznego
naraziła na kłopoty, a choćby tylko dyskomfort, Zarząd Banku
Zachodniego WBK serdecznie przeprasza.
---
Sekcje wiadomości: Zmiany w serwisie
Tytuł: Biuro prasowe
Streszczenie:
Biorąc pod uwagę stale rosnące zainteresowanie dziennikarzy Bankiem
Zachodnim WBK, pragniemy jeszcze efektywniej wykorzystać wszystkie
kanały dystrybucji informacji. Jednym z przejawów tej aktywności jest
powstanie w ramach serwisu informacyjnego www.bzwbk.pl stron Biura
Prasowego.
http://www.bzwbk.pl/u235/navi/193962
---
Sekcje wiadomości: Nowości, Komunikaty i ogłoszenia
Tytuł: Problemy z łącznością telefoniczną
Streszczenie:
W dniu 02.02.2002 między godz. 1.00 - 5.00 mogą wystąpić trudności z
telefonicznym połączeniem się z Centrum Komunikacji, w związku z
powyższym uruchamiamy dla Państwa dodatkowe numery telefonów: 0
(prefix) 61 286 97 26 w sprawie kart i usług elektonicznych oraz 0
(prefix) 61 286 97 45 dla akceptantów posiadających terminale POS. Za
powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
---
Sekcje wiadomości: Komunikaty i ogłoszenia, Nowości
Tytuł: Usługi elektroniczne chwilowo niedostępne
Streszczenie:
Uprzejmie informujemy, że dnia 3 lutego 2002 w godzinach 1.00 - 5.00 z
powodu prac modernizacyjnych operatora telekomunikacyjnego mogą
wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usług elektronicznych.
Serdecznie Państwa przepraszamy za wszelkie niedogodności.
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.info
www.e-amra.biz
Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl
-
3. Data: 2002-02-02 21:56:41
Temat: Re: Ogromny problem - BZWBK!
Od: "agnese" <a...@g...pl>
Użytkownik "Kocanka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a3hlmr$oq0$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Witam Grupowiczow,
> Od piatku praktycznie we wszystkich bankomatach i niektorych
> oddzialch nie dzialaja zande uslugi elektroniczne - wiem z doswiadczenia
> i z informacji zdobytych na stronie w/w banku.
> Wczym problem? Ano w tym, ze przebieglam sie po Wroclawiu
> w celu odnalezienia sprawnego bankomatu..
> Niestety w pierwszym (wygladajacym na sprawny) bankomacie
> probowalam wyplacic pieniadze.
> Po okolo 3 min bankomat odpowiedzial mi, ze nie moze dokonac
> wyplaty, zapytal czy chce wykonac inna czynnosc i na moja odpowiedz,
> ze nie - oddal karte.
> Nic w tym dziwnego, ale na moim koncie widnieje dokonana wyplata
> (zaksiegowana) na taka kwote...
> Nie "wisi" zadna autoryzacja tylko widnieje wyplata!
Sprawdź w oddziale czy ta transakcja na pewno jest zaksięgowana, jeśli tak,
złóż reklamację.
> Dodam, iz nikt po mnie, ani przede mna nie mogl wybrac pieniedzy
> (stalam obok wraz z kolezanka), poniewaz czekalam na tzw. cud
> przypatrujac sie probom wyplat innych .
> Co mam w takiej sytuacji zrobic?
> Moze ktos mial juz taka sytuacje?
>
> --
> Z pozdrowieniami,
> /===============================\
> | Kocanka
> | k...@w...pl
> \===============================/
>
>
>
>
-
4. Data: 2002-02-02 22:57:56
Temat: Re: Ogromny problem - BZWBK!
Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>
złóż reklamację.
Każda operacja w bankomacie jest rejestrowana.
Jesli bankomat nie wypłacił gatówki to po rozliczeniu tego bankomatu zwrócą
ci kase na konto.
Użytkownik "Kocanka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a3hlmr$oq0$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Witam Grupowiczow,
> Od piatku praktycznie we wszystkich bankomatach i niektorych
> oddzialch nie dzialaja zande uslugi elektroniczne - wiem z doswiadczenia
> i z informacji zdobytych na stronie w/w banku.
> Wczym problem? Ano w tym, ze przebieglam sie po Wroclawiu
> w celu odnalezienia sprawnego bankomatu..
> Niestety w pierwszym (wygladajacym na sprawny) bankomacie
> probowalam wyplacic pieniadze.
> Po okolo 3 min bankomat odpowiedzial mi, ze nie moze dokonac
> wyplaty, zapytal czy chce wykonac inna czynnosc i na moja odpowiedz,
> ze nie - oddal karte.
> Nic w tym dziwnego, ale na moim koncie widnieje dokonana wyplata
> (zaksiegowana) na taka kwote...
> Nie "wisi" zadna autoryzacja tylko widnieje wyplata!
> Dodam, iz nikt po mnie, ani przede mna nie mogl wybrac pieniedzy
> (stalam obok wraz z kolezanka), poniewaz czekalam na tzw. cud
> przypatrujac sie probom wyplat innych .
> Co mam w takiej sytuacji zrobic?
> Moze ktos mial juz taka sytuacje?
>
> --
> Z pozdrowieniami,
> /===============================\
> | Kocanka
> | k...@w...pl
> \===============================/
>
>
>
>