  • 1. Data: 2003-09-09 12:23:15
    Temat: Okres rozliczeniowy dla Visa Classic w BSK
    Od: Mariusz <m...@m...uni.wroc.pl>

    Witam!

    Limit dla Visa Classic Charge jest dostępny od pierwszego dnia okresu
    rozliczeniowego. Tyle zapis w regulaminie.
    Jednak w BSK limit ten jest uruchamiany o godz. 22:00, więc jeśli
    wykorzystam limit w poprzednim okresie, to przez 22 godziny moja karta
    jest bezużyteczna. Znalazłem się niestety w takiej sytuacji. Jaką
    otrzymałem odpowiedź BSK na moją reklamację - litościwie przemilczę.

    Jak jest z kartami tego typu w innych bankach? Też przez prawie całą dobę
    są bezużyteczne?

    A co z takim np. samochodem? Jak nie mogę uruchomić silnika w 13 dzień
    każdego miesiąca, to mam się cieszyć, że przez pozostałe 30 dni mogę? :)

    Pozdrowienia,
    --
    - Mariusz
    - @ microb.uni.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-09-09 19:50:44
    Temat: Re: Okres rozliczeniowy dla Visa Classic w BSK
    Od: "Majcy" <p...@W...w.pl>

    "Mariusz" <m...@m...uni.wroc.pl> wrote in message:

> [...]
    > jest bezużyteczna. Znalazłem się niestety w takiej sytuacji. Jaką
    > otrzymałem odpowiedź BSK na moją reklamację - litościwie przemilczę.

    Jezeli z regulaminu nie wynika to, o czym piszesz, proponuje ci zlozyc
    oficjalna reklamacje, szczegolnie jezeli probowales dokonac transakcji, ale
    nie udalo ci sie. Powolaj sie w niej na odpowiedni zapisa w regulaminie i
    zobacz co ci odpowiedza.

    Jakis czas temu w BSK poszly w gore prowizje (m.in za przelewy) - bez
    poinformowania o tym w formie pisemnej pomimo, ze regulamin wyraznie to
    nakazuje. W ten sposob wydalem na 9 przelewow zamiast jak zwykle 0 zl - 27
    zl.

    Chyba najwyzszy czas zmienic bank.

    Pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2003-09-10 11:05:03
    Od: Mariusz <m...@m...uni.wroc.pl>

    09.09.2003 Majcy napisał(a) na pl.biznes.banki:

> [...]
    > nie udalo ci sie. Powolaj sie w niej na odpowiedni zapisa w regulaminie i

    Reklamację napisałem tego samego dnia. W regulaminie stoi, że limit jest
    uruchamiany w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego. Godzina 22:00 to nadal
    pierwszy dzień, więc "wszystko jest w porządku, proszę pana".
    Cóż, to jest BSK, więc nie liczę na szacunek czy tym bardziej pozytywne
    rozpatrzenie jakiejkolwiek reklamacji. Ale jestem ciekaw, czy inne banki
    też nie potrafią sobie z tym poradzić.

> [...]
    > nakazuje. W ten sposob wydalem na 9 przelewow zamiast jak zwykle 0 zl - 27

    W tym przypadku to chyba dość oczywiste złamanie regulaminu przez bank.
    Składałeś reklamację? Na pierwszy rzut oka wygrywasz bez problemu.

    > Chyba najwyzszy czas zmienic bank.

    Oj tak, już czas.
    I pewnie teraz ktoś z BSK to przeczytał, przejął się i łzę uronił ;)

    Pozdrowienia,
    --
    - Mariusz
    - @ microb.uni.wroc.pl