  • 1. Data: 2009-07-09 10:03:04
    Temat: Olechowski najwyrazniej czytal w 2007 liste WGPW
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    W piątek w południe Andrzej Olechowski i Paweł Piskorski przypomną
    Platformie Obywatelskiej list, który Olechowski dwa lata temu wysłał do
    PO. Na list z krytyką działań PO polityk nigdy nie otrzymał odpowiedzi -
    pisze "Dziennik".

    W liście skierowanym w 2007 r. do kierującego wówczas programem PO
    Bronisława Komorowskiego Olechowski zarzucał partii, że "w swej krótkiej
    historii dokonała już kilku zaskakujących zwrotów". Wymienił m.in.
    rezygnację z projektu podatku płaskiego, zmianę kierunku polityki
    europejskiej, czy wycofanie się z obietnicy zawarcia koalicji rządowej z
    PiS.
    ---Koniec---

    ... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
    Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

  • 2. Data: 2009-07-09 10:20:08
    Od: "dino" <n...@o...no>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > ... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
    > Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

    ty to masz zielone kwity

  • 3. Data: 2009-07-09 11:05:07
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dino" <n...@o...no> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > ty to masz zielone kwity

    Może raczej żółte;(

    Tomek

  • 4. Data: 2009-07-09 11:16:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Tomek pisze:

    > Może raczej żółte;(
    >
    > Tomek

    Zielone też mam, choć słabo stoją :)

  • 5. Data: 2009-07-09 17:33:13
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Czyli Olechowski dobry jak mówi Ci na rekę, biedaczek nie dostał odpowiedzi,
    ale z drugiej strony to ubek, tak?
    Tacy właśnie jesteście popaprańcy i manipulatorzy.

  • 6. Data: 2009-07-10 06:11:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
> [...]
    > ---Koniec---
    >
    > ... bo dokładnie to samo wtedy pisałem i też mam na to kwity.
    > Jak nie wierzycie, to Skiba potwierdzi :)))

    Niech sie UBEK Olechowski nei pograza, zaden wyborca PO nie ma zalu do
    PO ze sie nie zeszmacił z PISem

  • 7. Data: 2009-07-10 13:17:38
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Jerzy Olszewski pisze:
    >
    > Niech sie UBEK Olechowski nei pograza, zaden wyborca PO nie ma zalu do PO
    > ze sie nie zeszmacił z PISem

    :)
    Przecież PO to w stu procentach ubecka partia, a każdy wyborca PO to parówa
    Kiszczaka.
    http://www.rp.pl/artykul/2,330995_Macierewicz_dla_tv
    _rp_pl__Sluzby_kreuja_polityke.html