  • 1. Data: 2011-05-27 08:53:14
    Temat: Opcje amerykańskie
    Od: "Tadeusz" <t...@w...pl>

    Witam
    To trochę OT bo dyskutuje się tu głównie o WGPW a ja chciałbym się dowiedzieć co
    w praktyce oznacza moment realizacji opcji amerykańskiej (np. na giełdzie NYSE).
    W jakim momencie i wg. jakiego kursu jest ona wyceniana. Czy jest to kurs
    zamknięcia w dniu zgłoszeni chęci realizacji czy tez jest uwzględniana również
    godzina a jeśli tak to czy z jakimś przesunięciem czasowym w stosunku do rynku
    akcji?
    Próbowałem to odszukać w przepaściach internetu ale niestety nie trafiłem na
    żaden konkret. Czy ktoś z bardziej doświadczonych kolegów może mi to podać
    wprost lub przynajmniej podpowiedzieć na jakie hasło Google udostępnią taką
    informację?

  • 2. Data: 2011-05-28 19:09:40
    Temat: Re: Opcje amerykańskie
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 27-05-2011 o 10:53:14 Tadeusz <t...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > podać
    > wprost lub przynajmniej podpowiedzieć na jakie hasło Google udostępnią

    Próbowałeś exercise on american option at nyse.