  • 11. Data: 2010-06-08 13:02:21
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Homzik <h...@g...com> napisał(a):

    > Mi ostatnio przysz=B3o z ponad tygodniowym op=F3=BCnieniem.

    To się powinieneś cieszyć z tylko tygodniowego.

    U mnie ostatnie potwierdzenie doszło po miesiącu + jednym dniu :) Co zresztą
    nie jest jedynym przypadkiem opóźnienia.

    Tak przy okazji: Na kopertach jest wydrukowany drobniutkimi literkami słowo:
    PRIORYTET...
    Napis w takiej formie nie wiadomo czemu służy, bo na pewno nie temu by
    przesyłka doszła maks. po 2 dniach od nadania. Trudno tu winić pocztę z
    trąbką, bo naklejką znormalizowaną ten "priorytet" nie jest.

  • 12. Data: 2010-06-08 18:49:26
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    U mnie jeszcze lepiej.
    Właśnie przyszła koperta z powiedzeniem lokaty założonej 21 kwietnia o
    której zdążyłem już zapomnieć.
    Aktualne saldo wyliczone z dnia 13 maja czyli jak rozumiem wtedy to
    drukowali.
    Wysłane niby priorytetem 2 czerwca to nawet szybko doszło :)

    Damian

  • 13. Data: 2010-06-09 22:57:00
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Jakieś palanty tam siedzą, czy co?

    palanty?

    pisałem wielokrotnie o tym, że dostaję listowne potwierdzenia podczas gdy NIGDY
    ich nie zamawiam.
    ba, nawet reklamowałem te przesyłki, i nie poprawili nic.

    przedwczoraj padł rekord debilizmy ze strony OPEN FINANCE:

    na dwie lokaty dostałem PIĘĆ! potwierdzeń: dwa na pierwszą, i trzy identyczne
    na drugą lokatę.

    oczywiście tego samego dnia, każda w osobnej kopercie, oczywiśce każda koperta
    to priorytet.

    czyż to nie są debile?

  • 14. Data: 2010-06-11 22:26:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Też takie dostałem potwierdzenia otwarć lokat(z kwotą obecnego salda a nie
    > kwotą bazową) po 2 tygodniach oczekiwania i po mojej interwencji,mało
    > tego po prawidłowe potwierdzenie musiałem po raz kolejny monitować
    > bo "doradcy finansowi z of" ręcznie je wystawiają i widocznie mają
    > jakiegoś
    > niejednego profesjonalnego doradcę, który ukończył jakiś kierunek
    > humanistyczny albo coś innego a z finansami ma tyle wspólnego co pingwiny
    > pustynią ;-)

    Jednak jest możliwe. Wierciłem im dziure w brzuchu i dostałem potwierdzenia
    dwóch założonych lokat napisane "po staremu". Tzn.

    Nazwa Lokaty Lokata optymalna

    Kwota i Waluta Lokaty 15 000,00 PLN

    Aktualne Oprocentowanie Kwoty Lokaty 5.65 %

    Kapitalizacja dzienna

    Dzień rozpoczęcia Lokaty 02.06.2010

    Okres trwania Lokaty 6 miesięcy

    Typ oprocentowania stałe

    Czy automatycznie odnawialna Nieodnawialna

  • 15. Data: 2010-06-18 18:34:21
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 16. Data: 2010-06-18 19:42:25
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Krew mnie dziś zalewa składałem w tej samej tytułowej kwestii 4
    > reklamacje-zero odzewu,w końcu jest odpowiedź z of i co mi napisali:
    >
    > "potwierdzenia są generowane automatycznie przez system i jeżeli jest
    > ponownie generowane to w tym momencie system generuje saldo na dzień
    > aktualny. W potwierdzeniu oczywiście zawarta jest data otwarcia lokaty,
    > także wszystko jest poprawnie wygenerowane."

    Informujemy, że środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie. Twoja
    lokata o parametrach:

    Nazwa lokaty: Lokata optymalna
    Nr lokaty: WWW\10XXXXX
    Nr wniosku: 20XXXX
    Oprocentowanie:5%
    Okres: 3 miesięcy
    Data założenia: 2010-06-03
    Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 10148.99 PLN

    UWAGA: Pytanie za 100 punktów: Jaka jest początkowa kwota lokaty??????

    Nadmieniam, ze w potwierdzeniu NIE MA żadnej daty wygenerowania
    potwierdzenia, ani daty na jaką jest aktualna ta kwota lokaty.
    To potwierdzenie jest gówno warte.

    Wywierciłem im dziure w brzuchu i przysłali mi inne potwierdzenia do dwóch
    lokat, ale nie wiem jak będzie następnym razem.
    Jak mnie wQrwią, to nie będzie następnego razu.

    wiatrak

  • 17. Data: 2010-06-18 20:00:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak wrote:

    > Wywierciłem im dziure w brzuchu i przysłali mi inne potwierdzenia do dwóch
    > lokat, ale nie wiem jak będzie następnym razem.
    > Jak mnie wQrwią, to nie będzie następnego razu.

    A dokąd biedaku(*) pójdziesz ? Już w bardzo niewielu miejscach jest
    jakiś rozsądny procent - TB też już się popsuł...

    witrak()

    (*) nie odnosi się to w żadnej mierze do stanu majątkowego adresata,
    tego bowiem nie znam ;-)

  • 18. Data: 2010-06-18 20:33:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > A dokąd biedaku(*) pójdziesz ? Już w bardzo niewielu miejscach jest jakiś
    > rozsądny procent - TB też już się popsuł...

    Mam taką wadę, że czasami wbrew zdrowemu rozsądkowi "na złość mamie odmrażam
    sobie uszy".
    Wiem , ze to nierozsądne, ale tak mam. Da się z tym żyć.

    wiatrak

  • 19. Data: 2010-06-19 12:08:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak wrote:
> [...]
    > sobie uszy".
    > Wiem , ze to nierozsądne, ale tak mam. Da się z tym żyć.

    Lepiej już doprowadzić do wrzenia (kogoś innego) :-)
    Ja bym raczej wiercił im dziurę w brzuchu do skutku - to co dostałeś
    jest potwierdzeniem aktualnego stanu środków na koncie lokaty, ale nie
    potwierdzeniem założenia lokaty - właśnie z tego względu, że nie podaje
    kwoty początkowej. Skoro się zobowiązali dostarczyć potwierdzenie
    założenia lokaty - kwota początkowa musi być, co najwyżej powinni
    zmienić system tak, aby była podana, ale to ich problem :-)

    Pozdr.

    witrak()