  • 11. Data: 2010-12-28 13:14:37
    Temat: Re: Openonline-zlodzieje!!!
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 11:03:40 +0100, ikarek napisał(a):

    > A pamiętasz lokatę sprzed paru lat, (w banku chyba PKO BP?),
    > gdzie w *regulaminie* stało, że lokata zaczyna się od jakiejś arbitralnej
    > daty, zaś do tego czasu pieniądze leżały nieoprocentowane? Więc, de facto,
    > okres lokaty był dłuższy niż bank podawał, a oprocentowanie niższe.
    > Ów bank dostał wówczas jakąś karę za wprowadzenie klientów w błąd.

    AFAIR karę dostał nie za to, tylko za żonglowanie w materiałach
    informacyjnych wartością oprocentowania (podawali *sumę oprocentowania* za
    18 mies. bodajże). Informacji o dacie rozpoczęcia nie ukrywali.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-12-28 13:18:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 13:04:34 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > przetrzymywanie lokaty 1 dzien po terminie zapadalnosci jest kradzieza
    > odsetek, oczywiscie owa lokata wroci dzien pozniej ale odsetek nie bedzie za
    > ten dodatkowy dzien.

    Czytałeś na co się zgadzałeś? Więc odpuść trochę pary i nie wyzywaj innych
    od złodziei i oszustów, jeśli nie masz podstaw. Bo na to, w przeciwieństwie
    do powyższych bredni, są paragrafy.

    > Najwazniejsze jest napietnowanie oszukanczych praktyk Opena, zeby ludzie nie
    > zakladali tam lokat ani kont i glownie temu sluzy ten temat.

    Na pewno taka wyważona i rzeczowa krytyka kogoś przekona.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-12-28 13:30:14
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
    > AFAIR karę dostał nie za to, tylko za żonglowanie w materiałach
    > informacyjnych wartością oprocentowania (podawali *sumę oprocentowania* za
    > 18 mies. bodajże). Informacji o dacie rozpoczęcia nie ukrywali.

    Ja nie o tym, chodzi o niegdysiejsza "max lokate":
    <http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/pko;b
    p;zaplaci;milionowa;kare,70,0,597574.html>

  • 14. Data: 2010-12-28 13:38:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 14:30:14 +0100, ikarek napisał(a):

    > Ja nie o tym, chodzi o niegdysiejsza "max lokate":
    > <http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/pko;b
    p;zaplaci;milionowa;kare,70,0,597574.html>

    Faktycznie, nie wiedziałem, że się tak dwa razy podłożyli :)

    A tu informacja o pierwszej wpadce:
    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/recydyw
    a;pko;bp;knf;nalozy;kare,29,0,375325.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-12-28 13:45:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Czytałeś na co się zgadzałeś? Więc odpuść trochę pary i nie wyzywaj innych
    > od złodziei i oszustów, jeśli nie masz podstaw. Bo na to, w
    > przeciwieństwie
    > do powyższych bredni, są paragrafy.

    rzeczy nalezy nazywac po imieniu i mam do tego pelne prawo, jak napisalem w
    innym poscie, po maliu do tej pseudo-firmy Open, przeksiegowali srodki z
    zakonczonej lokaty, czyli mozna jak sie chce. Wmawianie komus na infolinii,
    ze jest wszystlko OK i lokata lonczy sie o dzien dluzej jest naduzyciem.
    Te kombinacje dotycza coraz wiekszej liczby klientow Opena i wymagaja
    naglasniania.
    Jak ktos mimo takich zagrywek, chce otwierac u nich nadal lokaty to jego
    sprawa.
    W zadnym wypadku nie zgadzalem sie na oszustwa i matactwa w ksiegowaniu
    moich srodkow. Owe 24H jest czasem na zrealizowanie przelewow na zewnatrz,
    moga wystapic przyczyny techniczne uniemozliwiajace dotarcie pieniedzy do
    banku docelowego tego samego dnia, ale blokowanie przelewow wewnatrz banku i
    nie naliczanie odsetek w danym dniu dla tej konczacej sie lokaty w celu
    oszukania klienta nie ma zadnego uzasadnienia.

  • 16. Data: 2010-12-28 13:53:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 14:45:43 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > ze jest wszystlko OK i lokata lonczy sie o dzien dluzej jest naduzyciem.
    > Te kombinacje dotycza coraz wiekszej liczby klientow Opena i wymagaja

    Póki się mieszczą w regulaminowym okresie to nie ma podstaw do wyzywania
    ich od złodziei. Niestety mogą sobie bezkarnie przeciągnąć lokatę o jedeń
    dzień - ICMPTZ.

    Ale to co wątek wyżej opisuje wiatrak to już jest jakiś cyrk.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2011-03-02 08:46:24
    Od: B...@i...pl (Babirecki)

    Re: Openonline-zlodzieje!!!
    Lista grup Odpowiedz

    Od: b...@s...bu (Krzycho)
    Grupa: pl.biznes.banki
    Organizacja: Netia S.A.
    Data: 28.12.2010 09:53:27
    W dniu 2010-12-28 09:44, Krzysztof pisze:

    Przestali przelewac lokaty zapadajace i nieodnawialne na wewnetrzny ROR.
    System dla zakonczonej lokaty nie nalicza odsetek naleznych na dzien
    zakonczenia lokaty i przetrzymuje srodki nie konczac lokaty, tlumacza
    sie zapisami w regulaminie, ale sa zwyklymi ZLODZIEJAMI i chca zarobic 1
    dzien nie oprocentowujac pieniedzy.

    Dla porownania Getinonline- konczy lokate zgodnie z terminem
    zapadalnosci i srodki sa od razu na rach. biezacym.

    Sprawdź saldo czy po tych operacjach się będzie zgadzać, wiem, że może
    być różnie.

    Panie Krzysztofie !Proszę o pomoc jak wejść na tę stronę .Mam większy z
    tymi zło-ami problem wpłaciłem pieniadze i nie ma ich na moim koncie ,nie
    mogę się tez zalogować ,żadnego Potwierdzenia wpłaty srodków . Jutro
    sprawe kieruję do prokuratury ,ale chciałbym też to nagłośnić
    Pozdrawiam Jurek--
    Krzysztof

    Data Temat Autor
    01.01.

    &#9632;Grupy dyskusyjne: pl.biznes | pl.biznes.banki |
    pl.soc.prawo.podatki | pl.soc.prawo | pl.praca.oferowana |
    pl.praca.szukana

    Nasze dokumenty: Table 'dok.cat' doesn't exist

    --
    Wyslano z serwisu -> http://