  • 1. Data: 2002-07-31 21:21:28
    Temat: Opłata w Millennium
    Od: Piotr Rogacki <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dziś w Kurierze Szczecińskim przeczytałem artykuł (z prasy) na
    podstawie artykułu Dariusza Rosiaka z dnia 28 lipca z
    (tygodnika/gazety - nie wiem) "Przekrój". I oto cytat:
    "Od kiedy mój bank Millennium zaczął pobierać prowizje za wpłacanie
    gotówki na konto, zrozumiałem, że coś w naszym kapitaliźmie nie
    gra..."

    Czy to prawda?
    Jeżeli tak czy odnosi się to do wpłat w oddziałach czy przelewach?
    Wiem, że powinienem spytać się w banku, ale chwilwo nie mam czasu na
    spacerek do Millennium.

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki

  • 2. Data: 2002-07-31 21:23:34
    Temat: Re: Opłata w Millennium
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy to prawda?
    > Jeżeli tak czy odnosi się to do wpłat w oddziałach czy przelewach?
    > Wiem, że powinienem spytać się w banku, ale chwilwo nie mam czasu na
    > spacerek do Millennium.

    A dobrze przeczytales? Nie chodzilo o WYPLATY ???

  • 3. Data: 2002-07-31 21:45:29
    Od: Piotr Rogacki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jul 2002 23:23:34 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    napisał(a):

    >A dobrze przeczytales? Nie chodzilo o WYPLATY ???

    Przeczytełm i to z 5 razy, troche mnie to dziwi, ale może to pomyłka w
    druku - mam nadzieje :)

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki

  • 4. Data: 2002-07-31 22:29:20
    Od: "=YaRp=" <y...@n...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Rogacki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisał(a):
    >
    > Czy to prawda?
    > Jeżeli tak czy odnosi się to do wpłat w oddziałach

    Odnosi sie to _TYLKO_ do wplat na rachunki firmowe, na fizyczne bez oplat