  • 11. Data: 2007-12-06 15:06:39
    Temat: Re: Opłaty za KK w Multibanku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.12.2007 Maciej Loret <m...@p...pl> napisał/a:
    > korzystne
    >
    > Tyś jest z tych, co podjadą na Neste i zatankują 120 razy po 2zł dla
    > darmowej karty?

    Nie, ale płacę kartą często kwoty relatywnie nieduże. Mając trzy karty (z
    różnych powodów) wydanie kartą Multi 12000 zł rocznie wymagało gimnastyki.
    Na codzień wolę z różnych powodów płacić kartą Citi, zamiennie z Rajfim
    (zaplatają mi się akurat okresy rozliczeniowe). Kartę Multi trzymam głównie
    do płatności za granicą (dobre kursy walut, czego ani o Citi, ani o Rajfim
    powiedzieć nie mogę). Ta przyjemność kosztowała mnie dotąd albo 70 zł, albo
    konieczność używania niejako na siłę karty Multi. Teraz nie mam problemu, 10
    transakcji miesięcznie i tak nią robię. Nie wątpię, że dla banku to
    gorzej, ale w momencie, gdy Citek jest darmowy bezwarunkowo lub przy
    śmiesznych obrotach, a Rajfi kosztuje (albo i nie) rocznie równowartość jednej
    pizzy, to Multi był po prostu drogi.

    Niestety jam również nie z tych, którzy wydają sto tysięcy kartami
    rocznie, wtedy bym nie miał problemu. ;)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 12. Data: 2007-12-06 15:09:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.12.2007 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

    > Taaaa. Wysokosc miesiecznych obrotow ktora zwalnia mnie od oplat za
    > karte citka to ja wyrabiam jednym zakupem. A 10 transakcji miesiecznie
    > to czesto nie mam... Owszem, moge zaczac dzielic zakupy w spozywczaku
    > na trzy czesci, ale w koncu przestana mnie tam wpuszczac. 8-)

    Serio nie robisz 10 transakcji miesięcznie? Ja ani nie jestem szczególnie
    majętny, ani nie kupuję gazety płacąc kartą, a miesięcznie wychodzi mi ze
    trzydzieści. Dziesięć razy miesięcznie to ja tylko na stacji benzynowej
    płacę (wot, uroki LPG ;-)

    > Nie dogodzisz kazdemu i tyle.

    Niewątpliwie.

  • 13. Data: 2007-12-06 15:10:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Sebastian wrote:

    > Ja płacę gdzieś od 30zł, przy mniejszych nie chce znosić marudzenia
    > sprzedawcy w małym sklepie i marudzenia kolejki do kasy w dużym.
    > Tego drugiego nie rozumiem bo zapłata kredytówką nie trwa dłużej niż
    > wydawanie reszty.

    Oj różnie bywa ... czasem trwa i trwa. (Ale też czasem (niestety rzadko)
    jest na tyle szybkie że nie zdążę włożyć pierwszego produktu do siatki a
    już podpisuję).

    p. m.

  • 14. Data: 2007-12-06 23:21:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Dec 2007 14:24:43 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > to czesto nie mam... Owszem, moge zaczac dzielic zakupy w spozywczaku na
    > trzy czesci, ale w koncu przestana mnie tam wpuszczac. 8-)

    Można zacząć dotować Wikipedię małymi kwotami, albo kupować bilety
    lotnicze w norwegian.no bilet tam i z powrotem razem z bagazem to 4
    obciażenia ;)

    Xenocide