    From: "Jarek" <j.koziol@(nospam)chello.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Opóźnienie przelewu a odszkodowanie
    Date: Fri, 29 Nov 2002 14:23:35 GMT

    Dzisiaj sprzedałem mieszkanie, osoba kupująca zrobiła przy mnie przelew kasy
    z PKO BP o 11:00. Już przy okienku nam powiedziano, że przelew wyjdzie od
    nich dzisiaj, ale ja pieniądze bedę miał u siebie na koncie (w BPHPBK)
    dopiero w poniedziałek. Jest to bzdurą bo ostatnia sesja eliksiru jest około
    15 a u mnie w banku ostatnie księgowanie około 17:00. Od 4 lat tak mi wpływa
    pensja i nigdy nie była opóźniona. Czy jest jakaś szansa wyrwać odsetki od
    PKO, bo jednak robiąc lokatę nawet na weekend tę parę złotych bym miał a tak
    to nic?

    Pozdrawiam
    Jarek