  • 1. Data: 2002-11-27 13:23:31
    Temat: Oprocentowanie kredyt w Eurokoncie PEKAO
    Od: s...@o...pl

    Hmmmm - ciekawe czy tym razem PEAKO obniży w końcu stopę oprocentowania kredytu
    w Eurokoncie czy nadal utrzyma ponad 19%?
    Lichwa

  • 2. Data: 2002-11-27 20:54:11
    Temat: Re: Oprocentowanie kredyt w Eurokoncie PEKAO
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Ja dlatego swoj (naprawde duzy) przenioslem do ING. Wiele razy pytalem czy w
    koncu cos zrobia ale nic mi nie odpowiadali.... Nie wiedza.... zaoszczedzam
    ok 170 pln miesieczie

    Polecam Albert

  • 3. Data: 2002-11-28 07:44:10
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > koncu cos zrobia ale nic mi nie odpowiadali.... Nie wiedza.... zaoszczedzam

    No właśnie - mi też nie odpowiadają... nie wiedzą...

  • 4. Data: 2002-11-28 08:53:36
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Jedno co wiedza to, ze sie system zmieni od Nowego roku i ze w koncu w innym
    miescie bede mogl otrzymac historie lub nawet przelew od reki.
    Dotychczas odlegolosc pomiedzy Krakowem i Wroclawiem byla zbyt duza....

    Ostatnio spytalem a kiedy bede mogl przez WWW sprawwdzic Eurokonto konto
    (pomijam Eurokonto WWW, w ktorym nie wezme zadnych konkretnych pieniedzy w
    pozyczke w koncie) - powiedzieli, oj, niepredko.... betony.

    Dlatego poszedlem z historia konta do ING i mam jedna oplate (prawie to samo
    co w PKOSA), wszystko reszta gratis (przelewy, z KAZDEGO bankomatu w kraju
    wyplaty, z domu nie wychodze i zarzadzam..... ;). No a oprocentowanie
    pozyczki w koncie jedno z najnizszych na rynku.

    Pozdrawiam