  • 1. Data: 2011-12-05 20:31:24
    Temat: Optymalna qpa :)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Czyzby mi sie digidupas popsul ? - LOL
    W koncu udalo mi sie zalogowac do opimy zeby zlecic lokate
    - srodki powinny przyjsc 1 sesja, ale gdzieee tam.
    Dobra klops w oko, 1 dzien do tylu - chce teraz otworzyc lokate
    ale kilkukrotnie w odpowiedzi na kod z dupasa otrzymuje
    Wystąpił błąd:

    KCERROR : The Tp could not be called correctly.

    Wybierz transakcję w lewym oknie

  • 2. Data: 2011-12-05 20:35:35
    Temat: Re: Optymalna qpa :)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale kilkukrotnie w odpowiedzi na kod z dupasa otrzymuje
    > Wystąpił błąd:
    >
    > KCERROR : The Tp could not be called correctly.

    No mega ROTFL - wlasnie sie wyswietlila ramka

    Witaj!

    Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego.
    Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze.
    Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie
    dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis
    powinien działać już wkrótce.

    - ciekawe ktory raz dzisiaj ;P

  • 3. Data: 2011-12-05 20:44:21
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-05 21:35, Waldek pisze:

> [...]
    > przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy
    > za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

    Napisałem im, że domagam się 6.48 od parunastu lokat po 1043zł, których
    nie byłem w stanie założyć.
    Tak, wiem co sobie mogę i gdzie. :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 4. Data: 2011-12-05 22:09:57
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Chyba od ośmiu lokat :)

  • 5. Data: 2011-12-06 08:51:49
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Sqlwielu!

    W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 21:44:21, napisałeś na temat: "Optymalna
    qpa :)"
    sqlwiel j...@g...com, news:jbjaf6$2b7$1@inews.gazeta.pl

    > Napisałem im, że domagam się 6.48 od parunastu lokat po 1043zł, których
    > nie byłem w stanie założyć.

    Lokat może być max. 8 sztuk.

    --
    Hej!
    TZ

    - Gerwazy miał scyzoryk i trzy dziury w nosie. -

  • 6. Data: 2011-12-06 11:11:03
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    > Cześć Sqlwielu!
    >
    > W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 21:44:21, napisałeś na temat:
> [...]
    Nieprawda, może być dowolnie dużo.
    Nie napisał, że chodzi mu o jednodniowe.
    P.G.

  • 7. Data: 2011-12-06 11:26:03
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Piotrze!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 12:11:03, napisałeś na temat: "Optymalna qpa
    :)"
    Piotr Gałka p...@C...pl, news:4eddf84f$1@news.home.net.pl

    > Nieprawda, może być dowolnie dużo.
    > Nie napisał, że chodzi mu o jednodniowe.

    Ależ napisał :))
    "domagam się 6.48" a tak są tylko oprocentowane te jednodniówki, których może
    być max 8 sztuk.

    --
    Hej!
    TZ

    - Zbyszko na widok wroga zamknął się w przyłbicy. -

  • 8. Data: 2011-12-06 12:05:30
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ależ napisał :))
    > "domagam się 6.48" a tak są tylko oprocentowane te jednodniówki, których
    > może
    > być max 8 sztuk.

    Ależ skąd :))
    On się nie domaga 6.48% tylko 6.48 - to jest przypadkowa zbieżność
    wyliczonej przez niego kwoty utraconego z tytułu nie założenia kilkunastu
    lokat zysku, której się domaga, z wielkością oprocentowania lokat
    jednodniowych ;-)
    P.G.

  • 9. Data: 2011-12-06 12:40:05
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Piotrze!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:05:30, napisałeś na temat: "Optymalna qpa
    :)"
    Piotr Gałka p...@C...pl, news:4ede051c$1@news.home.net.pl

> [...]
    > wyliczonej przez niego kwoty utraconego z tytułu nie założenia kilkunastu
    > lokat zysku, której się domaga, z wielkością oprocentowania lokat

    Tiaaa ;-))
    Tak samo jak przypadkowa zbieżność kwoty optymalnej dla tego procentu.
    "lokat po 1043zł"

    Nie brnij dalej w ten bezsens!
    Po prostu nie doczytał, że tych lokat może być max 8 i koniec!

    --
    Hej!
    TZ

    - Zwolennikiem papiestwa był papież. -