  • 1. Data: 2010-09-10 12:08:31
    Temat: Otmuchów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Dzisiaj ostatni termin zapisu na Otmuchów.
    Wchodzicie w to?
    Ja nie wiem...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-09-10 14:15:34
    Temat: Re: Otmuchów
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

    Nie.
    Pozdr.

  • 3. Data: 2010-09-10 14:22:41
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj ostatni termin zapisu na Otmuchów.
    > Wchodzicie w to?

    oczywiście

  • 4. Data: 2010-09-19 13:09:57
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Zredukowali o jakieś 70%, a nigdzie nie ma info.

  • 5. Data: 2010-09-23 16:11:45
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>

    Ostatnio sprawdzałem ich produkty w Biedronce. Widać, że dobrze się
    sprzedają (rozmawiałem nawet ze sprzedawcami). Mimo wszystko sam póki co
    trzymam się z daleka. Zobaczę jak się zachowa papier na debiucie, liczę, że
    dostanę go taniej niż cena emisyjna.

    Pozdrawiam
    Priest.

  • 6. Data: 2010-09-23 16:51:49
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedają (rozmawiałem nawet ze sprzedawcami). Mimo wszystko sam póki co
    > trzymam się z daleka. Zobaczę jak się zachowa papier na debiucie, liczę,

    ta to bedzie oznaka pałera, trza łykać jak tanio

  • 7. Data: 2010-09-29 07:32:24
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    5,65% na debiucie jest.

    Tylko nie rozumiem czym się różni OTM od OTMA.
    http://stooq.pl/q/g/?s=otm
    http://stooq.pl/q/g/?s=otma

    To drugie to prawo do akcji? Nie mogę jednak znaleźć kiedy to prawo wymienia
    się na akcje?