  • 1. Data: 2009-09-04 09:39:48
    Temat: Otwieranie rachunków dokumenty
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Otwarłem rachunki w Polbanku i Eurobanku i zauważyłem że w Polbanku dostałem
    wszystko oprócz umów, TOiP także regulamin do konta, natomiast w Eurobanku
    dostałem tylko umowy. Nie dali ani regulaminów ani tabeli opłat. Oczywiście
    wszystko jest na ich stronie ale fakt pozostaje faktem, chociaż w umowie
    jest że dostałem i się zapoznałem.
    Też tak mieliście czy to zależy od placówki ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-04 10:12:56
    Temat: Re: Otwieranie rachunków dokumenty
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Wrz, 11:39, "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Też tak mieliście czy to zależy od placówki ?

    Ja w EB dostałem cały segregator regulaminów, cenników i innych
    śmieci. Za to musiałem pracownika douczać w kwestii opłat, bo nie znał
    aktualnego cennika...

  • 3. Data: 2009-09-04 10:37:54
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Damian_niusy napisał:
> [...]
    > jest że dostałem i się zapoznałem.
    > Też tak mieliście czy to zależy od placówki ?

    W Eurobanku też dostałem jedynie umowę, dyspozycje otwarcia
    RO i bankowości elektronicznej. Parę kartek do ręki, w
    dodatku kiepskiej jakości wydruk. Tempo załatwiania sprawy
    ograniczone tylko prędkością drukarki i składania podpisów
    (za plecami kolejka jak do kasy w biedronce). Dla porównania
    taki np. getin dawał ładną lakierowaną teczkę na magnesik +
    wszystkie możliwe regulaminy i tabele :)

  • 4. Data: 2009-09-04 20:36:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian_niusy wrote:
    .. chocia? w umowie > jest ?e dosta?em i sie zapozna?em.

    to po co podpisujeszs jak nie dostałeś i się nie zapoznałeś.
    Było poczekać z podpisem, aż dostaniesz i uznasz, że się zapoznałeś.