  • 21. Data: 2010-11-07 19:08:54
    Temat: Re: P.Kuczyński - decyzja FED to szaleństwo
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Z tego co piszesz wynika, że się dorobił ale i przyczynił do rozwoju
    > zacofanej Polszy - nocnika Cię chyba nie pozbawił?

    Marfi Chuju, przez takich jak ty i Żemek 2/3 kolegów z mojego rocznika
    musiało wyjechac do Irlandii. Jesteś kurwa bezczelny.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-11-07 19:26:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi Chuju, przez takich jak ty i Żemek 2/3 kolegów z mojego rocznika

    Wypraszam sobie sikanie po moich nogawkach...

    > musiało wyjechac do Irlandii. Jesteś kurwa bezczelny.

    I nie brzydzą się posiadać zagranicznego konta?

    --
    marfi

  • 23. Data: 2010-11-07 19:46:32
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    >I nie brzydzą się posiadać zagranicznego konta?

    Niestety Polska to również Marfi.

    P.S. Pytanie tylko czy "również", czy może "przedewszystkim".....
    Ech.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-11-07 19:57:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Niestety Polska to również Marfi.

    Trzeba było dołączyć do 2/3, którzy wyjechali do Irlandii
    wtedy nie byłbyś rozczarowany tymi, którzy nie widzą
    pilotów wyskakujących z silnika Tupolewa.

    --
    marfi

  • 25. Data: 2010-11-07 20:38:53
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Trzeba było dołączyć do 2/3, którzy wyjechali do Irlandii
    > wtedy nie byłbyś rozczarowany tymi, którzy nie widzą
    > pilotów wyskakujących z silnika Tupolewa.

    Bo widzisz niby ta grupa jest o giełdzie, a ja od początku mam wrażenie
    jabyś siedział tu w całkiem innych celach .....
    Może umiesz opisać jak zastosowac w AFL-u StaticVarGet/Set z postu kolegi
    Architekta, bo o Tupolewie to już było aż za nadto ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-11-07 21:02:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Bo widzisz niby ta grupa jest o giełdzie, a ja od początku mam wrażenie
    > jabyś siedział tu w całkiem innych celach .....

    Zgadza się... lubię prowokowac młotów :)

    Ciekawi mnie:
    - dlaczego się znienacka przypierdoliłeś do Kuczyńskiego?
    - co złego widzisz w importowaniu towarów z "Zachodu" przez w/w?
    - co złego widzisz w posiadaniu konta za granicą (np. w Szwajcarii) przez
    kogokolwiek?

    > Może umiesz opisać jak zastosowac w AFL-u StaticVarGet/Set z postu kolegi
    > Architekta, bo o Tupolewie to już było aż za nadto ?.

    Niewykluczone... przetwarzaniem danych giełdowych zajmuję się od ubiegłego
    tysiąclecia :)

    --
    marfi

  • 27. Data: 2010-11-08 07:49:54
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > - dlaczego się znienacka przypierdoliłeś do Kuczyńskiego?

    Bo być może jest takim samym kwałem kanali (jak ty), a jego firma Olimp to
    przykrywka WSI do wyprowadzania publicznych pięniedzy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-11-08 08:09:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Bo być może jest takim samym kwałem kanali (jak ty), a jego firma Olimp to
    > przykrywka WSI do wyprowadzania publicznych pięniedzy.

    Dobrze Ci się żyje z tą nienawiścią do ludzi?

    --
    marfi

  • 29. Data: 2010-11-08 08:21:07
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Dobrze Ci się żyje z tą nienawiścią do ludzi?

    A skąd takie przypuszczenia jakobym kogokolwiek nienawidził. Ale na
    załączonym przykładzie widzę na czym polega w praktyce realizacja"polityki
    Miłości" na forach internetowych:

    "[...] Trzeba było dołączyć do 2/3, którzy wyjechali do Irlandii wtedy nie
    byłbyś rozczarowany tymi, którzy nie widzą pilotów wyskakujących z silnika
    Tupolewa. [...]".

    i w TVP:

    Tomasz Lis manipulacja
    http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

    Masz tu kanalio, dam ci trochę do myślenia:

    Dokumentalny - List z Polski
    http://www.youtube.com/watch?v=mDcd0SvjE5A&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=It3yYxN5kWw&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=PK6hqVddT7k&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=izq_P_n01BA&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=7XgSvy-A3OA&feature=r
    elated

    Tak o obecnej sytuacji na ziemiach Polski myśli przeciętny polak nie
    związany z służbami "których nie ma".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2010-11-08 08:23:46
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu: najwyższa pora skończyć z politykierstwem na tej grupie i rzucaniem
    inwektywami pod adresem innych osób !!!
    Jakim prawem obrażasz kolegę "marfi" i P.Kuczyńskiego ???
    Jak jesteś człowiekiem honorowym to powinieneś ich przeprosić i nie wracać
    więcej do takiego stylu dyskusji.

    Przypominam, że temat wątku dotyczy prognoz dla rynków finansowych.
    Jakie są Twoje prognozy krótko i średnioterminowe?