  • 11. Data: 2011-08-13 07:57:52
    Temat: Re: P.Kuczynski o ratingu ;)
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 09:53:35 +0200, skippy napisał(a):

    > ta, to zrzuta na największego kozaka w okolicy

    A śmiej się. Wiem że dla Ciebie Stany to niedościgniony cud liberalnej
    gospodarki i tylko dzięki uczciwej i ciężkiej pracy kowbojów zawdzięcza
    swoją pozycję. Może tak było, ale dzisiaj rzeczywistość jest taka jak
    napisałem.

  • 12. Data: 2011-08-13 08:01:37
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 09:53:31 +0200, Endriu napisał(a):

    > A kto ci zagwarantuje tą pomniejszoną wartość dolara i powiększoną wartość
    > uncji za 5 lat?.

    Kupię chyba opcję na ten scenariusz. Może dzięki temu za 5 lat pójdę na
    emeryturę i resztę życia spędzę na miłej wyspie na Pacyfiku. Tylko gdzie
    taką opcję kupić ;)

  • 13. Data: 2011-08-13 08:56:18
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]

    nie śmieje sie, potwierdziłem co piszesz

> [...]
    > gospodarki i tylko dzięki uczciwej i ciężkiej pracy kowbojów zawdzięcza
    > swoją pozycję. Może tak było, ale dzisiaj rzeczywistość jest taka jak

    dobrze wiesz że tak nie uważam, po co mącisz i wkładasz mi dziecko w brzuch

  • 14. Data: 2011-08-13 10:14:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 10:56:18 +0200, skippy napisał(a):

    > nie śmieje sie, potwierdziłem co piszesz

    > dobrze wiesz że tak nie uważam, po co mącisz i wkładasz mi dziecko w brzuch

    No tak to jakos odebrałem. sorry

  • 15. Data: 2011-08-13 10:35:33
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > No tak to jakos odebrałem. sorry

    Co tak odebrałeś? Moje i totusa pisanie że to państwo oparte na
    interwencjonizmie i policji?
    Jaja sobie robisz?

  • 16. Data: 2011-08-13 11:04:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 12:35:33 +0200, skippy napisał(a):

    > Co tak odebrałeś? Moje i totusa pisanie że to państwo oparte na
    > interwencjonizmie i policji?
    > Jaja sobie robisz?

    Nie wiem. Nigdy tam nie byłem, ale robiłem z nimi interesy parę lat temu.
    Z zazdrością patrzyłem jak bez problemu ludzie mogą bez zbędnych koncesji,
    zezwoleń i zaświadczeń zajmować się tym czym chcą. Można założyć hedge fund
    od ręki albo zajmować się prztwarzaniem krowich odchodów w energię
    elektryczną na własnej ziemi. W mojej okolicy koło Częstochowy gościu
    postawił na własnej ziemi wiatrak-elektrownię na własne potrzeby i musiał
    go wyłączyć, bo nie sprzedawał energii i "za karę" wsadzili mu taki
    podatek, że go zarżnęli. Taki właśnie liberalizm i poszanowanie własności
    tu panuje. Więc porównując nas z nimi choćby tylko pod kątem prawodawstwa
    uważam że USA są jednym z bardziej liberalnych krajów (no może pomijając
    Luxemburg i inne "enklawy").
    Daleko nam do nich. Bardzo daleko. Jeśli USA nie są liberalne, to chyba coś
    takiego nie istnieje.

  • 17. Data: 2011-08-13 11:41:28
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    no bo nie istnieje

  • 18. Data: 2011-08-14 06:56:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 13:41:28 +0200, skippy napisał(a):

    > no bo nie istnieje

    Tak apropos państwa policyjnego skippy. Wczoraj gdy szedłem przez mały plac
    zaobserwowałem brawurową akcję straży miejskiej złożonej z dwóch łysych
    karków ubranych w czarne mundury polowe jak antyterroryści, którzy rozbili
    gang 3 staruszków siedzących na ławce i spożywających po JEDNEJ puszce
    piwa.
    Nikomu to specjalnie nie przeszkadzało - nawet rodzicom z małymi dziecmi -
    bo staruszkowie zachowywali się przyzwoicie. Przeszkadzało to jednak
    "karkom" - strażnikom praworządności - którzy z wielką radością zmiażdzyli
    w rękach wzmiankowane puszki wylewając resztki cennego płynu wprost na
    chodnik. Po udanej akcji, wsiedli do samochodu i odjechali w nieznanym
    kierunku.

  • 19. Data: 2011-08-14 07:14:14
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    root <r...@v...pl> pisze:

> [...]
    > w rękach wzmiankowane puszki wylewając resztki cennego płynu wprost na
    > chodnik. Po udanej akcji, wsiedli do samochodu i odjechali w nieznanym

    To może tak zgłosisz to wylanie piwa na chodnik do mandatu za zaśmiecanie? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej, ani tak dobrze,

  • 20. Data: 2011-08-14 07:38:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 14 Aug 2011 09:14:14 +0200, A. Filip napisał(a):

    > To może tak zgłosisz to wylanie piwa na chodnik do mandatu za zaśmiecanie? :-)

    OK. Może tak zrobię, ale trochę się boję, że spotka mnie coś niemiłego ;)