  • 11. Data: 2006-06-06 19:18:12
    Temat: Re: PARANOJA: Przeniesienie kk do Nordea Bank Polska
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1149599463.711176.78380@h76g2000cwa.googlegroup
    s.com...
    Co do Nordei to mnie przekonałeś. Może faktycznie zdecyduję się na
    powrót do Millennium...

    Rozwaz jeszcze Rajfiego, o ile nie przeszkadza Ci obnizony poziom
    bezpieczenstwa dla transakcji zdalnych. Zalapiesz sie na promocje
    "0% do 31 sierpnia". Zreszta mozesz sprobowac przeniesc sobie i tu
    i tu... Najpierw Mille, a potem Rajfi (potrzebny 1 wyciag).

    marekz

  • 12. Data: 2006-06-06 21:58:37
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    A to jest całkiem niegłupi pomysł, chociaż... jedna karta mi chyba
    wystarczy. Prawie mnie namówiłeś na to Millennium. Dostałem od nich
    list, że mogą mi wydać kk za podpis. Ciekawe, czy da się
    połączyć ten limit, który mi oferują z tym z karty z innego banku
    i w rezultacie wyrobić kartę na limit całkiem wyższy...

  • 13. Data: 2006-06-06 22:57:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Tego nie wiem, ale przeczuwam problemy w oddziale... Przerabialem
    te tematy w BPH i ING i w oddzilach pojawialy sie nieoczekiwane
    poblemy :-)). Uderzaj ewentualnie na infolinie, albo mailem jesli
    masz aktywny kanal internetowy w millenecie.

    marekz

  • 14. Data: 2006-06-07 01:22:35
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Pim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Co do Nordei to mnie przekonałeś. Może faktycznie zdecyduję się na
    powrót do Millennium...

    Z tym przenoszeniem karty mBanku moze być spory problem.
    Z tego co się orientowałem to nie bardzo chcą ja zaakceprować przy
    przenosinach niektóre banki.
    Kto wie dokładnie gdzie mozna, a gdzie się nie da przenieść złotej rybki?
    pozdrawiam
    Arek

  • 15. Data: 2006-06-07 12:50:16
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    turczy napisał(a):
    > Kto wie dokładnie gdzie mozna, a gdzie się nie da przenieść złotej rybki?
    > pozdrawiam

    Do BPH można (sprawdzone).

    --
    Dawid