  • 1. Data: 2009-10-27 23:00:08
    Temat: PGE
    Od: macieks <m...@g...com>

    Część ludzi na to czekała:
    Ponadto, Spółka informuje, że cena emisyjna Akcji Oferowanych dla
    inwestorów instytucjonalnych oraz dla inwestorów indywidualnych wynosi
    23,00 (słownie: dwadzieścia trzy) złote za jedną Akcję Oferowaną.
    Na dzień raportu stopa redukcji dla inwestorów indywidualnych
    szacowana jest na około 96,5 proc.
    Żródło http://www.gpwinfostrefa.pl

    http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance
    =cms_gpw.pap.pl&_PageID=6&_EspiID=209662&_DocID=4005
    89&_Site=ESPI&_CheckSum=891909556

  • 2. Data: 2009-10-28 08:45:02
    Temat: Re: PGE
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 28 Paź, 00:00, macieks <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > 23,00 (słownie: dwadzieścia trzy) złote za jedną Akcję Oferowaną.
    > Na dzień raportu stopa redukcji dla inwestorów indywidualnych

    No to dla tych, którzy wzieli kredyty - trudne chwili. Dla miliona
    kredytu - akcje muszą wzrosnąć ponad 10 procent, żeby wyjść na zero. Z
    drugiej strony - słychać, że w dniu debiutu można spodziewać się
    większych wzrostów, więc kto wie.

    Michał

  • 3. Data: 2009-10-28 20:53:18
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Ponadto, Spółka informuje, że cena emisyjna Akcji Oferowanych dla
    > inwestorów instytucjonalnych oraz dla inwestorów indywidualnych wynosi
    > 23,00 (słownie: dwadzieścia trzy) złote za jedną Akcję Oferowaną.

    Zastanawia mnie jedno. Do tej pory inwestorzy indywidualni mieli dostac 10%
    akcji. Dostana jednak 15%. Czy to dobry prezent dla maluczkich czy moze
    instytucjonalni nie chcieli kupic calej reszty za ta cene i jakies akcje by
    zostaly?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2009-10-28 22:42:30
    Temat: Re: PGE po 23 po 21 po 20 po 29...co kto chce
    Od: k...@p...onet.pl

    1) jesli debiut bedzie po 20 zl juz po godzinie od startu notowan to 15%
    PRZYDZILONYCH AKCJI DA WIEKSZE ZYSKI NIZ 10% ??

    2) kto bedzie cucil inwestorow po wpadce z kredytami i lewarami?

    3) czy debiut bedzie odwlekany az nastroj na gieldzie bedzie juz na samym dnie?

    Ciekawe kto z inwestorow wie gdzie PGE ma swoje glowne nieruchomosci....

    wspolczuje tym co pierwszy raz....

    Niepojete, a nie lepiej np Centrozap po 0,60 zl ????

    A nie lepiej....tu sobie wpisz co chcesz Czytelniku... Chetnie poczytamy a za
    jakis czas PGE ozloci tak niewielu z tak wielu.

    kroovka

  • 5. Data: 2009-10-29 11:34:36
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > 2) kto bedzie cucil inwestorow po wpadce z kredytami i lewarami?

    Czy ktos zmusza ich do brania kredytow?

    Leszek

  • 6. Data: 2009-10-29 12:04:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > wspolczuje tym co pierwszy raz....

    Jeżeli zaangażowali tylko kapitał własny to IMO nie ma czego współczuć :)

    --
    marfi