  • 1. Data: 2009-11-25 11:33:13
    Temat: PGE-czyli kiedy zagranicy skończy się "amunicja" czyli stabilizacja kursu po polsku
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

    Ciekaw jestem kiedy wreszcie fundusze skupią te papiery od zagranicy?
    Dzięki wyjątkowej głupocie chłopaków z M.S. kurs jest pięknie dołowany i na
    razie "sprężynka" się napina.Pytanie jak to długo potrwa?
    A wystaczyło sprzedać instytucjom o złotóweczkę drożej i wszyscy byliby
    zadowoleni....;).
    Do tego oferujący otrzymali sowite wynagrodzenie za łaskawe przekazanie
    kolegom spokojnego zysku na tacy.
    To się nazywa profesjonalizm....

  • 2. Data: 2009-11-25 12:06:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik ""Ktoś"" <j...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadowoleni....;).
    > Do tego oferujący otrzymali sowite wynagrodzenie za łaskawe przekazanie

    Bredzisz...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-11-25 12:13:01
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

    > Bredzisz...
    >
    > --
    > marfi
    Nie Ty to robisz...zdaje Ci się że coś wiesz.

  • 4. Data: 2009-11-25 12:17:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie Ty to robisz...zdaje Ci się że coś wiesz.

    Pewnie tak... sprzedałem swoje drobne udziały w PGE po 26,50...

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-11-25 12:18:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    ""Ktoś"" <j...@b...gnet.pl> wrote in message
> [...]
    > zadowoleni....;).
    > Do tego oferujący otrzymali sowite wynagrodzenie za łaskawe przekazanie

    możesz jaśniej ? sprężyna sie napina komu i w którą stronę ?
    wystarczyło sprzedać po 24 komu i kto tu jest głupi ?

    george

  • 6. Data: 2009-11-25 12:34:17
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

    > możesz jaśniej ? sprężyna sie napina komu i w którą stronę ?
    > wystarczyło sprzedać po 24 komu i kto tu jest głupi ?
    >
    > george
    ad Gorge
    To co napisałem jest jasne i jednoznaczne..
    Tak , popyt był wystaczający aby sprzedać po 24zł.

    ad Marfi
    Ja też sprzedałem po tej cenie i co z tego?

  • 7. Data: 2009-11-25 12:38:51
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Oczywiście, że bredzisz. Na dodatek posługujesz się schematami, które
    wyczytałeś gdzieś w necie.
    DJ

  • 8. Data: 2009-11-25 12:45:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > ad Marfi
    > Ja też sprzedałem po tej cenie i co z tego?

    Nie wiem, po prostu czekam na sporo niższą cenę niż o złotówkę więcej a Ty
    drzesz szaty :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-11-25 13:36:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Tak , popyt był wystaczający aby sprzedać po 24zł.
    >
    > ad Marfi
    > Ja też sprzedałem po tej cenie i co z tego?

    przepraszam, ale ja nic z tego nie zrozumiałem,
    masz w głowie jakis schemat ale chyba jest mały problem z jego przekazem...
    Mysle że jestes w stanie ten schemat opisać, ale nie chcesz, bo lepiej sie
    nakręca drobnicą woalem tajemniczności i niedopowiedzeń. To jest u nas
    ostatnio bardzo popularne...

    george

  • 10. Data: 2009-11-25 13:36:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Mysle że jestes w stanie ten schemat opisać, ale nie chcesz, bo lepiej sie
    > nakręca drobnicą woalem tajemniczności i niedopowiedzeń. To jest u nas

    P.S. chyba sie naczytales Supłacza....