    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: PGE - zapisy dla inwestorów indywidualnych... kilka pytań
    Date: Tue, 13 Oct 2009 11:46:54 +0200

    Witam,
    Z tego co wyczytałem od 13.10 czyli dzisiaj do 27.10 są zapisy na akcje
    PGE dla inwestorów indywidualnych. Ale cena ma być podana dopiero 27.10,
    czyli co, zapisuję się nie wiedząc po ile będą? A jak wygląda procedura
    w biurze maklerskim np. w mBanku? Z tego co widzę, tam muszę
    skontaktować się pod nr tel i złożyć zlecenie? A jak finanse? Muszę mieć
    na koncie w chwili zapisu zagwarantowaną kwotę na taką liczbę akcji na
    jaką się zapisuję? Ale skąd mam wiedzieć jaką kwotę jak nie znam ceny
    emisji jednej akcji? Nic z tego nie rozumiem...
    Może ktoś mnie oświeci?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz