  • 1. Data: 2002-10-15 19:01:44
    Temat: PIT-36 a kredyt hipoteczny
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam serdecznie,

    Jednym z dokument˘w, kt˘re zazńdal bank przy skladaniu wniosku o kredyt
    hipoteczny jest (opr˘cz PIT-11) deklaracja podatkowa PIT-36 za rok 2000.

    Problem jednak w tym, ze osoba kt˘ra rozliczala i wysylala zeznanie do
    US w imieniu podatnika - kopii owego PIT-u nie posiada.
    (oczywiôcie PIT-11 jest).

    I teraz pytanie, co mozna zrobic aby dostarczyc do banku wymagany
    dokument?
    - czy mozna na podstawie zachowanego PIT-11 dokonac ponownego
    rozliczenia (odtworzenia) tamtego zeznania podatkowego?
    - czy jest mozliwe wydobycie z US kopii zlozonego do nich dokumentu?
    - a moze sń jakieô inne rozwiazania?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jezeli chcesz do mnie napisac, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-10-16 06:04:13
    Temat: Re: PIT-36 a kredyt hipoteczny
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 15 Oct 2002 19:01:44 +0000 (UTC), kulka <k...@N...net>
    wrote:
    >- czy jest mozliwe wydobycie z US kopii zlozonego do nich dokumentu?

    Jest mozliwe. Oczywiscie cos sobie za to skasuja.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2002-10-16 06:29:11
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Kopii raczej nie wydadzą, dadzą za to zaświadczenie o wysokości uzyskiwanych
    dochodów (tak było w moim przypadku, ale to był PIT-11).
    Kate

  • 4. Data: 2002-10-16 11:50:49
    Od: "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl>

    Użytkownik "kulka" <k...@N...net> napisał w wiadomości

    > - czy jest mozliwe wydobycie z US kopii zlozonego do nich dokumentu?
    > - a moze sń jakieô inne rozwiazania?

    Dzwoniłam przed chwilą do Urzędu Skarbowego, bo mam ten sam problem. Należy
    złożyć wniosek o wydanie kopii pitu i bez problemu w ciągu 7 dni dostaniesz
    to czego chcesz. Nie wiem dokładnie w jakiej formie oni to dadzą: czy po
    prostu ksero czy jakieś zaświadczenie. Acha pani mówiła też o opłacie
    skarbowej rzędu naście złotych.

    --
    pozdrawiam, Aneta :)

  • 5. Data: 2002-10-16 15:32:32
    Od: kulka <k...@N...net>

    kulka <k...@N...net> napisał w wiadomości

    > I teraz pytanie, co mozna zrobic aby dostarczyc do banku wymagany
    > dokument?

    Wszystkim dziękuję za odpowiedzi:)

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.