-
1. Data: 2006-12-14 06:46:04
Temat: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "kjvirtual" <k...@g...com>
Gdzie wyslac reklamacje w sprawie transakcji, ktorej nie autoryzowalem? Do
oddzialu prowadzacy rachunek czy jest jakies centrum obslugi kart PKO BP ? Nie
moge isc do oddzialu, a dzwonic tez drogo.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-12-14 07:02:26
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>
"kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
news:6cd9.00000008.4580f32c@newsgate.onet.pl...
> Gdzie wyslac reklamacje w sprawie transakcji, ktorej nie autoryzowalem? Do
> oddzialu prowadzacy rachunek czy jest jakies centrum obslugi kart PKO BP ?
> Nie
> moge isc do oddzialu, a dzwonic tez drogo.
na karcie masz numer telefonu. Zadzwoń to ci powiedzą.
-
3. Data: 2006-12-14 12:43:07
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "Mario" <k...@p...fm>
Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
MARIO
-
4. Data: 2006-12-14 18:50:19
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "kjvirtual" <k...@g...com>
> Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
> Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
>
> MARIO
>
to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie dzwonie, bo u
mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2006-12-14 21:01:57
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "Mario" <k...@p...fm>
kjvirtual napisał(a):
> > Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
> > Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
> >
> > MARIO
> >
>
> to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie dzwonie, bo u
> mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.
Nie ma różnicy czy kredytowa czy obciążeniowa.
Moim zdaniem - na zdrowy rozsądek - jeśli na wyciągu nie jest
napisane gdzie należy wysyłać reklamacje to możesz wysłać na
adres oddziału, który prowadzi Twój rachunek. Pamiętaj, że masz 14
dni od daty doręczenia wyciągu na złożenie reklamacji. Po tym
terminie Twoje roszczenia wogóle nie będą rozpatrywane. Liczy się
data stempla pocztowego, ale lepiej nie zwlekać.
MARIO
P.S.: Jak to "nie ma adresu"? To skąd został wysłany wyciąg?
-
6. Data: 2006-12-14 21:11:34
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "Mario" <k...@p...fm>
Właśnie zajżałem na www PKO BP i:
- podaję Ci link do regilaminu karty, o której rozmawiamy:
http://www.pkobp.pl/index.php/id=regulaminy/grupa=1/
id_product=000000000000099/zone=-1/section=indy
- a to przeczytałem w tymże regulaminie:
"paragraf 26
W przypadku stwierdzenia niezgodności w otrzymanym zestawieniu
operacji, Posiadacz ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie
pisemnej, w oddziale PKO BP SA, w terminie 14 dni od dnia otrzymania
zestawienia, nie później jednak niż 60 dni od dnia dokonania
operacji."
Czyli: wysyłaj do oddziału PKO, który prowadzi Twój rachunek - tak
jak napisałem w poscie powyżej :-)
MARIO
-
7. Data: 2006-12-14 23:55:28
Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>
"kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
news:6cd9.00000107.45819cea@newsgate.onet.pl...
>> Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
>> Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
>>
>> MARIO
>>
>
> to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie
> dzwonie, bo u
> mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.
to sobie budzik nastaw.
i bez jaj. W jakiej to strefie czasowej jest tak, że nie masz szans się
dodzwonić, po za tym, że ci sie nie chce.