  • 1. Data: 2006-03-06 21:35:17
    Temat: PKO BP - kredyt hipoteczny
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    Witajcie grupowicze!!!!

    Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia lub opinie dotyczące kretytu
    hipotecznego w PKO BP. (230 tys na 20 lat).
    Proszę podzielcie się nimi.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-03-06 21:36:49
    Temat: Re: PKO BP - kredyt hipoteczny
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia lub opinie dotyczące kretytu
    > hipotecznego w PKO BP. (230 tys na 20 lat).

    DODAM, że żona ma u nich konto ROR.

    Paweł

  • 3. Data: 2006-03-07 06:20:30
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > DODAM, że żona ma u nich konto ROR.

    Brałem u nich już 3 razy i w sumie same pozytywne wrażenia odniosłem - mogę
    polecić.
    Czasem tylko obsługa odbiega od współczesnych oczekiwań :)

  • 4. Data: 2006-03-07 20:05:40
    Od: "Artur P." <a...@o...pl>

    > Brałem u nich już 3 razy i w sumie same pozytywne wrażenia odniosłem -
    mogę
    > polecić.
    > Czasem tylko obsługa odbiega od współczesnych oczekiwań :)

    Co do obsługi to potwierdzam. Niedawno brałem i już miałem pani coś
    powiedzieć, ale się ugryzłem w język. Towarzystwo w PKO jest z innej epoki.
    Tyle, że miałem żyrantów. Najśmieszniejsze jest to, że jednym z nich była
    moja mama, z zarobkami 1400 zł netto, a drugim moja szefowa z zarobkami min
    30 tys netto. Moja mama była dla banku żyrantem bez zastrzeżeń, a szefowa
    musiała się trochę "napocić"

  • 5. Data: 2006-03-08 07:00:35
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia lub opinie dotyczące kretytu
    > hipotecznego w PKO BP. (230 tys na 20 lat).

    Czy możecie mi powiedzieć jaka jest zasada obliczania oprocentowania kredytu w
    PKO BP (czy oparta jest na WIBOR)? Nie mogę znaleźć tej informacji na ich
    stronach www.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2006-03-08 08:20:43
    Od: grook <g...@o...pl>

    Paweł napisał(a):

> [...]
    > PKO BP (czy oparta jest na WIBOR)? Nie mogę znaleźć tej informacji na ich

    WIBOR/LIBOR + marza banku zalezna od wkladu wlasnego (bierzesz wartosc %
    z tabelki na stronie banku, odejmujesz wibor/libor i masz marze)

    PKO BP to jedyny bank ktory chcial ode mnie poreczyciele (kredyt
    hipoteczny 115tys, 3500 brutto czas nieokreslony) - dlatego odrazu ich
    skreslilem

    pozdrawiam
    grook