  • 11. Data: 2003-04-30 06:09:29
    Temat: Re: PKO BP - można zaplacic mocno przeterminowana karta VC??? ROTFL
    Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com>

    Jeszcze tylko miesiąc ważności imię i nazwisko please. :-)

    Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
    Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

  • 12. Data: 2003-04-30 08:18:01
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
    > Jeszcze tylko miesiąc ważności imię i nazwisko please. :-)

    Dla stron XXX może być "John Smith" , a miesiąc, to tylko 12 testów:-)

  • 13. Data: 2003-04-30 08:20:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:b8mvua$24i5$1@foka1.acn.pl...
    > Hmm, moze glupio robie, ale... ryzyk fizyk :)
    > 4402 1001 7756 3008
    > VC z Citi.

    Sam sprawdź czy da się na ten numer np kupić licencję dla jakiegoś programu
    shareware:-)

  • 14. Data: 2003-04-30 08:22:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
    > Jeszcze tylko miesiąc ważności imię i nazwisko please. :-)

    Nazwisko testuj "skowronski", a miesiąc po 12 minutach będzie właściwy:-)

  • 15. Data: 2003-04-30 09:58:02
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    berdycz wrote:
> [...]

    Hmm, moze i sie da (ryzyko merczanta), ale przeciez bank nie zaplaci za
    taka operacje. A tym bardziej ja nie zaplace :)
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-04-30 11:57:57