  • 11. Data: 2009-04-09 20:23:47
    Temat: Re: PKO BP nadyma PKO BP.....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:grkm4l$jg4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Coś chciałeś powiedzieć?

    Pewnie coś takiego jak link poniżej ale wrodzona delikatność nie pozwoliła
    mu słownie poswawolić :)
    http://www.gugalyrics.com/VIDEO-WE%C5%BA-NIE-PIERDOL
    -LYRICS/476833/

    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-04-10 17:31:43
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!!
    > :-D

    Czy na tej grupie pozostali już sami idioci???

  • 13. Data: 2009-04-11 07:54:05
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Ale inne gieldy tez poszly w gore. i wegry i czechy. To co? Nasze OFE i tam
    inwestują?

    --
    Jaki by nie był powód do łez, i tak w końcu trzeba wytrzeć nos. Heine

  • 14. Data: 2009-04-11 09:33:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:grpis5$nha$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ale inne gieldy tez poszly w gore. i wegry i czechy. To co? Nasze OFE i
    > tam
    > inwestują?

    Skoro ja mogę, to OFE chyba też?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2009-04-13 07:45:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    > Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam pytanie: ile zleceń
    > kupna akcji tych banków pochodziło z Bankowy OFE i Pekao OFE??? [...]".

    O kolega czytał ustawe i nie wie ze grupy kapitalowe niemoga kupowac
    akcji spolek z tej samej grupy ? Naganiacz na besse sie nie załapał
    biedaczek